حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۷ اس با نمایشگر امولد عرضه خواهد شد، رئیس شارپ اینطور انتظار دارد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

شایعات زیادی درباره استفاده از افسون نمایشگرهای AMOLED در آیفون های اپل می شویم اما هر سال برآورده نمی شود و سال آینده با شایعاتی در این مورد آغاز می شود. امسال اما بر اساس اظهار نظر رئیس شارپ به نظر می رسد که به وقوع این اتفاق نزدیک هستیم، شاید در آیفون ۷ اس و شاید نه. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

عرضه بعدی آیفون ها در سال ۲۰۱۷ یعنی ۱۰ سال پس از عرضه عرضه اولین آیفون در سال ۲۰۰۷ خواهد بود و بابت همین موضوع انتظارات از این ارائه خیلی بالاتر است چرا که همه می خواهند اپل با آیفون های جدید خود همه را شگفت زده کند. جالب اینکه بیشتر انتظارات و شایعات پیرامون نمایشگر این دستگاه است. برخی انتظار دارند آیفون ۷ اس کاملا بدون حاشیه باشد، برخی انتظار دارند همانند گلکسی اس ۷ اج دو لبه خمیده باشد و برخی احتمال می دهند حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر قرار گرفته باشد! رزلوشن بالاتر خود یکی از محتمل ترین موضوعات است. همه این انتظارات وجود دارد و البته احتمال اینکه آیفون ۷ اس هیچ تفاوتی در این بخش با آیفون ۷ نداشته باشد!

طبق اظهار نظر Tai Jeng-wu رئیس شارپ اپل باید برای بیرون آمدن از کاهش فروش آیفون ها، در بخش نمایشگر تحولی ایجاد کند. این تحول از نظر او سوئیچ از پنل های LTPS به نمایشگر AMOLED است. به نظر Tai اگر اپل خود وارد این تغییر و استفاده از نمایشگر امولد نشود دیگر نوآوری وجود نخواهد داشت. نمایشگر های امولد به دلیل انعطاف بیشتری که دارند می توانند راحت تر خمیده باشند و احتمال آیفون هایی با لبه خمیده را بیشتر می کند. حتما می دانید شارپ هم اکنون توسط فاکسکان خریداری شده است، شرکتی که آیفون های اپل را می سازد یا به عبارت صحیح تر، اسمبل می کند. بدین دلیل می توان تامل بیشتری روی احتمال عرضه آیفون های امولد داشت.

طبق بررسی های دیگر از NikkeiAsianReview احتمال دارد عرضه بعدی آیفون ها در سه مدل ۴.۷، ۵ و ۵.۵ اینچی باشد که مدل ۵.۵ اینچی امولد و دو لبه خمیده است! هنوز ۱۰ ماه تا ارائه آیفون ۷ اس یا هر نام دیگری که داشته باشد فرصت باقی است، پس خیلی به شایعات بها ندهید اما آنها را دنبال کنید! نظر شما درباره این شایعات چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Sharps-president-confirms-that-Apple-will-switch-to-OLED-panels-for-future-iPhone-models_id87220″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)