حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس سفید رنگ در یک ویدئو ظاهر شدند

از ماه نوامبر شایعه شده بود که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در رنگ سفید براق یا همان Jet White معرفی خواهند شد هرچند تا کنون اپل از این رنگ جدید پرچم‌داران خود رونمایی نکرده است؛ اما امروز این محصولات با رنگ جدید خود در یک ویدئو ظاهر شدند و به‌احتمال فراوان به‌زودی معرفی می‌شوند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

این دو دستگاه محبوب اپل در ویدئویی که فاش کننده‌ی مشهور Sonny Dickson در توییتر منتشر کرده است خودنمایی می‌کنند و هرچند که احتمالاً این محصولات به‌زودی رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت اما گوشی‌هایی که در این ویدئو استفاده شده‌اند توسط یک تولیدکننده‌ی دیگر ساخته شده‌اند تا شبیه به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس Jet White باشند.

البته که به‌راحتی می‌توان تقلبی بودن این دستگاه‌های را تشخیص داد زیرا لوگوی اپل در پنل پشتی مدل کوچک‌تر وجود ندارد؛ بنابراین این قاب پشتی تقلبی پوست‌تخم‌مرغی شکل بجای یک قاب براق در این نمونه استفاده شده است.

ازآنجایی‌که اپل همچنان وجود این رنگ جدید را تائید نکرده است بنابراین قطعی نیست که چنین محصولی روانه‌ی بازار می‌شود یا خیر؛ اما اگر این دستگاه‌ها روانه‌ی بازار شوند احتمالاً می‌توانند فروش خوبی را در فصل فروش تعطیلات سال نو میلادی تجربه کنند.

jet-white-iphone-7-and-iphone-7-plus-mockups-appear-in-video

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Jet-White-iPhone-7-and-iPhone-7-Plus-mockups-appear-in-video_id89444″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sars

سلام
چرا خبری از لیگ ترنجی نیست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش