حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا Asus ZenFone 3 حسگر اثر انگشت خواهد داشت؟

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

بر اساس اظهارات تامین‌ کننده‌ی چینی این شرکت تایوان، حدود ۳۰ درصد از تلفن‌ همراه‌های هوشمند دارای حسگر اثر انگشت هستند که طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در نهایت این میزان به ۵۰ درصد می‌رسد. دلیل این پیشرفت پایین آمدن قیمت این حسگر است که طبق اظهارات منابع تامین کننده‌ی چینی است ،مبلغ ۵ دلار را برای این محصول اعلام کرده‌اند. در حال حاضر این تکنولوژی فقط در گوشی‌های رده بالا و گران قیمت موجود است که این پایین آمدن قیمت باعث می‌شود گوشی‌های رده متوسط هم به راحتی بتوانند این بروزرسانی را در سخت افزار اعمال کنند. در ادامه همراه باشید.

یکی از گوشی‌هایی که احتمال می‌رود در سال ۲۰۱۶ با حسگر اثر انگشت معرفی شود Asus ZenFone 3 خواهد بود. گفته می‌شود در ماه‌های می یا ژوئن سال ۲۰۱۶ به دست خریدارانش برسد. مدل‌های قبلی ZenFone از داشتن این ویژگی محروم بودند. تامین‌ کننده چینی این کمپانی تایوان محصولات را توسط Elan Microelectronics و منبع چینی Goodix ارائه خواهد کرد.

طبق اظهارات منابع، شرکت ایسوس می‌خواهد در سال ۲۰۱۶ نیز تعداد ۳۰ میلیون دستگاه را به دست مشتریانش برساند که این یک پیشرفت نسبت به فروش ۲۰ میلیونی سال ۲۰۱۵ محسوب می‌گردد. این شرکت یک پروژه‌ی بزرگ بازاریابی در محدوده‌ی کشور چین برای فروش بهتر شروع کرده است که شرکت‌های شامل Huawei, Xiaomi, Lenovo, Oppo, Vivo, Meizu, Coolpad, ZTE و TCLدر آنجا فعالیت می‌کنند.

شرکت تامین کننده‌ی گوشی‌های سری ZenFone فعالیت‌های موفقی در کشور‌های جنوب آسیا، هند، برزیل، روسیه و تایوان دارند. گوشی ZenFone توسط Qualcomm یا Intel chipsets تامین می‌شود.

  [su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Asus-ZenFone-3-to-feature-fingerprint-scanner_id76772″ target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

چرا تو‌کانال تلگرام‌نمیزارید لینک همه پست ها رو؟

Chaarshir_ahwaz

ایسوس محصولاتش خوبن ولی نمیدونم چرا مث باقی شرکتا تبلیغات نمیکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....