حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا عرضه‌ی عمومی ویندوز ۱۰ موبایل این هفته آغاز خواهد شد؟

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

داستان عجیب و غریب عرضه‌ی نسخه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ موبایل٬ ظاهرا به پایان خود نزدیک می‌شود و احتمالا این هفته پس از حدود یک‌سال انتظار٬ نسخه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ موبایل برای کاربران منتشر خواهد شد.

با ترنجی همراه باشید…

طبق اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود٬ آذر ماه تاریخ عرضه‌ی ویندوز ۱۰ برای لومیا‌‌های پیشتاز است و طبق اطلاعاتی که امروز به دست ما رسیده است٬ این خبر واقعیت داده دارد.

در روز‌های گذشته شاهد عرضه‌ی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال در آمریکا٬ اروپا و برخی از کشور‌های اروپایی هستیم و در حال حاضر گوشی‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ در بازار موجود هستند. اما آیا وقت آن نرسیده است که ویندوز ۱۰ موبایل به گوشی‌های قدیمی نیز سری بزند؟ مسلما وقت آن رسیده است.

windows-10-mobile-tiles-new-lumia-1520

یکی از کارمندان مایکروساف ایتالیا٬ مدعی شده است که ویندوز ۱۰ موبایل در هفته اول دسامبر (همین هفته) منتشر خواهد شد. این کارمند در بین حرف‌های خود در رابطه با معرفی لومیا‌های جدید٬ ویندوز ۱۰ و دیگر محصولات مایکروسافت این تاریخ را اعلام کرد.

windows 10 mobile

جالب است بدانید که از اوایل عرضه‌ی نخستین بیلد آزمایشی ویندوز ۱۰ موبایل٬ تاریخ‌های متفاوتی برای عرضه‌ی آن ذکر شده است. عده‌ای معتقد بودند که این ویندوز در شهریور ماه منتشر خواهد شد اما عده‌ای دیگر به تاریخ مهرماه اشاره می‌کردند و اکنون بعد از گمانه‌زنی‌های زیاد٬ به تاریخ آذر رسیده‌ایم. کاربران ویندوزفون دیگر صبر و تحمل ندارند و دوست دارند تا زودتر ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کنند. باید در آینده دید که آیا این نسخه ارزش صبر کردن را داشته است یا خیر؟

گروه پیشتازان دریافت ویندوز ۱۰ موبایل عبارتند از:

لومیا ۴۳۰ ٬ لومیا ۴۳۵ ٬ لومیا ۵۳۲ ٬ لومیا ۵۴۰ ٬ لومیا ۶۳۵ با یک گیگابایت رم٬ لومیا ۶۴۰ ٬ لومیا ۶۴۰ ایکس‌ال٬ لومیا ۷۳۰ دوسیم کارت٬ لومیا ۷۳۵ ٬ لومیا ۸۳۰ و لومیا ۹۳۰

گروه پیشتازان دریافت ویندوز ۱۰ موبایل٬ زودتر از تمامی گوشی‌های ویندوزی٬ ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت خواهند کرد و دارندگان این گوشی‌های احتمالا تا چند روز دیگر می‌توانند طعم شیرین ویندوز ۱۰ موبایل را بچشند!

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/new-and-final-build-of-windows-10-mobile-coming-this-week/” background=”#1ac0b2″ icon_color=”#f90d0d”]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

به نظرم این هفته هم نمیاد و بیلدش اول میاد

KazeMs64

ما همچنان منتظریم لومیا۷۳۵

HesamDanaey

منتظریم۷۳۵

ali salehi

من و خانواده هم منتظریم… لومیا ۶۴۰ xl دو تا… یه ۶۳۰٫٫٫ یه اچ تی سی ۸ اکس… یه ۱۵۲۰ 😀 خانواده کاملا ویندوزی و کاملا راضی :yahoo: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com