حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این تصاویر نکسوس ۸ گوگل است؟!

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

در روز دوشنبه، شایعاتی پیرامون تبلت نکسوس ۸ گوگل در وبسایت تست Geekbench 3 منتشر شد که در ترنجی آن را برایتان پوشش دادیم. بر اساس این شایعات، گفته شد که تست انجام شده، مربوط به یک تبلت هشت هسته ای ۱٫۳ گیگاهرتزیست که پردازنده آن همانند پردازنده SoC مدیاتک به نظر می رسید. وبسایت Geekbench 3 همچنین نشان داد که دستگاهی که آن را تست کرده، اندروید ۵٫۱٫۱ را اجرا می کرده است. اکنون نیز خبرهای جدیدی پیرامون نکسوس ۸ منتشر شده که این بار دارای تصویر نیز هستند. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

وبسایت Geekbench 3 گفته بود که دستگاه تست شده، اندروید ۵٫۱٫۱ را به عنوان سیستم عامل همراه خود دارد، این در حالیست که ما انتظار داریم که نکسوس ۸ اندروید ۶٫۰ را اجرا کند. همچنین بر اساس گزارشات، انتظار می رود که نکسوس ۸ دارای صفحه نمایش ۸ اینچی باشد.

Untitled

پس از این اخبارها و شایعات و حدس و گمان ها، امروز تصاویر جدیدی در چین منشر شده است که ادعا می شود این تبلت موجود در این تصاویر، همان نکسوس ۸ گوگل هستند.

این تصاویر یک تبلت با بدنه تمام فلزی را نشان می دهند، و در تصاویر، هنوز سرنخی مبنی بر این که تولید کننده نکسوس ۸ گوگل چه شرکتیست وجود ندارد. اگر می خواهید از تاریخچه تولید این تبلت گوگل بدانید، باید بگوییم که اولین تبلت نکسوس ۷ و دومین نسل آن توسط شرکت ایسوس ساخته شد. نکسوس ۹ توسط اچ تی سی و نکسوس ۱۰ توسط سامسونگ ساخته شدند. و اکنون نوبت نکسوس ۸ است که ببینیم سازنده آن چه شرکتیست.

در صورتی که این تصاویر درست باشند و انتظار برای ارائه نکسوس ۸ در این سال وجود داشته باشد، انتظار می رود که رونمایی آن در نیمه دوم اکتبر باشد.

پیشتر، شایعاتی مبنی بر همکاری گوگل و هواوی برای نکسوس ۵ در سال ۲۰۱۵ وجود داشت که این امر اتفاق نیفتاد. در سال جاری نیز این شایعات هواوی گوگلی برای نکسوس ۶ رونق گرفته که باید دید تا چه اندازه این بار محقق خواهد شد.

با توجه به این تصاویر، اگر فرض را بر واقعی بودن آن ها در مورد نکسوس ۸ بگذاریم، شما فکر می کنید که کدام تولید کننده با گوگل برای تولید نکسوس ۸ همکاری کرده است؟!

Are-these-pictures-showing-off-the-Nexus-8

Untitled

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Is-this-the-rumored-Nexus-8-slate-UPDATE_id73137″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdadi

از این قیافه میشه حدس زد ساخت شرکتای چینی همون هواوی باشه. به هر حال امیدوارم کم نقص و عالی از اب دراد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان