حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گوگل الو (Google Allo) ویژگی های اندروید ۷ را به آن اضافه خواهد کرد، دانلود کنید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی، گوگل

گوگل الو (Google Allo) پیام رسان جدید گوگل است و راه درازی را در پیش دارد. این برنامه پیام رسان گوگل که پیش از ارایه اندروید ۷ ارایه شده بود، حالا با ارایه پیکسل ها و عرضه بیشتر اندورید ۷ به روزرسانی شده است تا قابلیت های آخرین نسخه سیستم عامل گوگل را دریافت کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تغییرات نسخه جدید را با هم شاهد باشیم.

nexus2cee_allo-notifications-668x218

اولین قابلیت اضافه شده به گوگل الو را می توان پاسخ مستقیم از منوی اعلانیه ها دانست. تا پیش از این این برنامه به شما اجازه می داد که فقط پاسخ پیش بینی شده توسط خودش را که با هوش مصنوعی دستیار گوگل به شما پیشنهاد داده می شد را از طریق منو اعلانیه ها ارسال کنید اما حالا شما گزینه سومی مبنی بر پاسخ مستقیم (Direct Reply) را خواهید داشت.

allo2

دومین مورد در پشتیبانی از اندروید ور (android Wear) برای پاسخ سریع یا مشاهده پیام ها روی ساعت هوشمند خود که این سیستم عامل را دارد، می باشد. بدین صورت هر کجا که باشید، چه در حرکت و چه متمرکز بر ساعت خود، می توانید پاسخ پیام های خود را بدهید یا آن ها مشاهده کنید.

allo2-2

حتما می دانید که گوگل مجموعه ای از برنامه های خود را به روزرسانی کرده است، صفحه کلید آن ها نیز در بین این به روزرسانی ها قرار دارد و قابیت های جالبی از جمله پشتیبانی Gif به آن اضافه شده است. حال سومین قابلیت جدید در گوگل الو را می توان پشتیبانی از این کیبرد دانست!

nexus2cee_allo-direct-share-668x392

یکی از مفیدترین قابلیت های معرفی شده در اندروید ۷ را می توان اشتراک مستقیم یا همان Direct Share دانست. بدین صورت که محتوایی که می خواهید به اشتراک بگذارید را بین افراد اخیر و برنامه های اخیر استفاده شده به صورت یک پیشنهاد برای شما در می آورد و در اکثر اوقات پاسخ صحیح درون آن هست. گوگل الو از این قابلیت نیز پشتیبانی خواهد کرد.

nexus2cee_allo-shortcut-668x275

 البته قابلیت تپ کردن طولانی روی آیکون برنامه برای بازشدن زیرمنوی جدید به گوگل الو اضافه گشته است. البته این ها تنها موارد جدیدی نیست که الو از آن ها پشتیبانی می کند. الو (Allo) همچنین از دو پنجره همزمان و حالت افقی نیز پشتیبانی خواهد کرد. بدین صورت شما می توانید الو را در کنار یک برنامه دیگر با استفاده از قابلیت چند پنجره ای اندروید ۷ استفاده کنید. البته اگر ار طرفداران استفاده از برنامه ها در حالت افقی هستید نیز این ویژگی به آن اضافه شده است.

اگر مشتاق داشتن این قابلیت ها هستید می توانید اقدام به به روزرسانی آن از فروشگاه نرم افزاری گوگل یعنی Play Store کنید و یا از لینک زیر مستقیما آن را دریافت کنید:

دانلود گوگل الو ۲ (google Allo 2)

تا به حال از Allo استفاده کرده اید؟ نظر شما درباره پیام رسان گوگل که با دستیار گوگل یکپارچه شده است تا هوشمندتر باشد و از هوش مصنوعی بهره ببرد چیست؟ قابلیت های جدید را می پسندید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidpolice.com/2016/10/26/allo-2-0-adds-direct-replies-emoji-replies-android-wear-gif-keyboard-support-apk-download/”]androidpolice[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)