حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید برای Arrow launcher ویژگی های جدیدی را به ارمغان آورده است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

Arrow launcher محصول شرکت مایکروسافت است که برای گوشی های با سیستم عامل اندروید ارائه شده است که به صورت رایگان در گوگل پلی موجود است. حال مایکروسافت آپدیتی را  منتشر کرده است که قابلیت های جالبی را به این لانچر افزوده است.با ما در ترنجی همراه باشید.

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای Arrow launcher منتشر کرده که ویژگی های جدیدی را برای این لانچر به ارمغان آورده است و هم اکنون از گوگل پلی قابل دریافت است. این لانچر قابلیت شخصی سازی صفحه اصلی را به شما می دهد بطوری که می توان برنامه ها و ویجت ها را در هر نقطه ای تعبیه نمود و با آپدیت جدید بار دیگر شاهد قابلیت دابل تپ هستیم.

اکنون Arrow luancher از تصویر زمینه زنده و قابلیت Collage پشتیبانی می کند همچنین شما می توانید با نگه داشتن روی تصاویر آنها را مخفی کرده و یا به اشتراک بگذارید.

شما با Arrow launcher می توانید برنامه هایی که از آن ها زیاد استفاده می کنید را به راحتی پیدا کنید و همینطور برای یادآوری می توانید برنامه های روزانه خود  را در بخش Reminders تنظیم کنید.در People tab نیز می توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید و در بخش Recent آخرین تماس ها،تصاویر و برنامه ها نمایش داده می شود.

An-update-adds-new-features-to-the-Microsoft-Arrow-Launcher.jpg-2

An-update-adds-new-features-to-the-Microsoft-Arrow-Launcher.jpg-3

An-update-adds-new-features-to-the-Microsoft-Arrow-Launcher.jpg-4

An-update-adds-new-features-to-the-Microsoft-Arrow-Launcher.jpg

تمامی ویجت های مورد علاقه شما در این لانچر به خوبی کار خواهند کرد و حتی شما می توانید همه آنها را در یک صفحه در کنار هم داشته باشید. این لانچر برای صرفه جویی در مصرف باتری به خوبی بهینه سازی شده و از زبان های انگلیسی،فرانسوی،روسی،ایتالیایی و … پشتیبانی می کند. اگر این نرم افزار را قبلا نصب کرده اید ولی آپدیتی دریافت نکرده اید می توانید از طریق Google play بصورت دستی آپدیت جدید را دریافت کنید.

لینک گوگل پلی

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

من nova لانچر رو بهترین لانچر اندروید میدونستم تا اینکه ۲ روز با این لانچر کار کردم و روی گوشیم نصبش کردم ببینم مایکروسافت چیکار کرده.
بعد از این تجربه موقت و کوتاه فهمیدم بهترین و هوشمند ترین لانچر اندروید هست و خیلی عالی و با کیفیت طراحی شده.
لانچر بی نظیری هست پیشنهاد میکنم حتما تستش کنین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید