حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید نرم افزار یاهو پشتیبانی این نرم افزار از حسگر اثرانگشت را به ارمغان می آورد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، حملات سایبری، نرم‌افزار

اگر به یاهو سری بزنید مسلما دنیایی از خاطرات برای شما زنده می شود.از قسمت ایمیل گرفته تا قسمت Answers! اما متاسفانه این شرکت چندیست که وضعیت خوبی ندارد و اگر پیگیر اخبار جدید باشید، می دانید که یاهو چندی پیش در یک بیانیه رسمی اعتراف کرد که سرورهای ایمیل این شرکت دو سال پیش هک شده اند! اکنون یاهو آپدیتی برای افزایش امنیت نرم افزار خود منتشر کرده است. با ما در ادامه همراه باشید.

با وجود اینکه سرور های یاهو در سال ۲۰۱۴ هک شده اند ولی باز هم به شما پیشنهاد می کنیم که پسورد ایمیل (یا سرویس ارائه دهنده ایمیل خود را) را تغییر دهید. همچنین شایان به ذکر است که حدود ۵۰۰ میلیون حساب ایمیل بر اثر این حمله مخرب در معرض خطر قرار گرفته است.

نکته عجیب این است که یاهو خبر هک سرورهای خود در سال ۲۰۱۴ را پس از دو سال اعلام کرده است! این بدان معناست که ۵۰۰ میلیون حساب ایمیل به مدت دو سال و بدون اطلاع کاربران در معرض خطر بوده اند.

اکنون این شرکت تصمیمی مبنی بر اضافه کردن لایه های امنیتی بیشتری گرفته است. در این باره، نرم افزار ایمیل یاهو از این به بعد از حسگر اثرانگشت دستگاه های اندرویدی شما پشتیبانی خواهد کرد. کاربران با این قابلیت می توانند ایمیل خود را با اثرانگشت یا رمز عبور باز کنند.

گذشته از این قابلیت، توسعه دهندگان قابلیت جدیدی را معرفی کرده اند که کاربران با آن می توانند بدون خروج از نرم افزار ایمیل خود، اطلاعات خود را ویرایش کنند.

همچنین پیش نمایش لینک ها در این نرم افزار نمایش داده خواهد شد و با آپدیت جدید کاربران می توانند اطلاعات مخاطبین خود را آسانتر و سریعتر ویرایش کنند.

اگر از نرم افزار ایمیل یاهو در گوشی اندرویدی خود استفاده می کنید پس هر چه زودتر اقدام به آپدیت و تغییر پسورد ایمیل خود کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi.ak

خوبه ولی فک نکنم وقتی سرویس های جی میل یا آوتلوک و… به یاهو ترجیح بدن ،بهتره برنامه ی خاصی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید