حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید مارشملو برای دارندگان HTC M8 Google Play Edition منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

چندی پیش بود که گوگل با همکاری سامسونگ و اچ تی سی گوشی‌هایی تحت عنوان Google Play Edition عرضه کردند. در این گوشی‌ها خبری از رابط کاربری‌های اختصاصی نبود و در عوض شما با اندروید خالص و خام و بازده ای بی‌نهایت بالاتر مواجه می‌شدید. این دستگاه‌ها بااینکه جزیی از خانواده نکسوس نیستند ولی بااین‌حال گوگل تمرکز خود را از مشکلات اخیر نکسوس های خود برداشته و برای این نسخه خاص از اچ تی سی آپدیت اندروید ۶ را ارائه کرد. در ادامه با ما همراه باشید

خبر آپدیت برای هر دارنده گوشی خوشحال‌کننده است. اچ تی سی که تا قبل از موتورلا پیشگام آپدیت و سریع‌ترین بازه زمانی را در مقایسه با باقی شرکت‌ها داشت با همکاری گوگل اندروید ۶ را به گوشی‌های OneM8 خود آورده. ولی این بار هیجان‌انگیز تر از آن این است که دارندگان نسخه عادی HTC One M8 با انتخاب خود می‌توانند از رابط کاربری HTC Sense به اندروید خام مهاجرت کنند. و به طبع این امید که آپدیت‌های همیشگی داشته باشند برای این دسته از کاربران افزایش پیدا می‌کند.

حجم این آپدیت ۴۵۰ مگابایت است که در مقابل آپدیت ۱٫۷ گیگابایتی آخرین بیلد ویندوز ۱۰ موبایل بسیار ناچیز به نظر می‌آید. در این نسخه قابلیت Power Saving بسیار بهینه‌شده و مصرف پایین‌تری از گوشی خود می‌بینید و همانطور که انتظار می‌رود بسیاری از باگ‌ها و مشکلات نرم‌افزاری نیز حل‌شده است.

در کنار این آپدیت کاربران HTC A9 نیز آپدیت آخرین نسخه رابط کاربری سنس را دریافت می‌کنند و همچنین نسخه آمریکایی این تلفن‌های هوشمند قابلیت انتخاب برای آپدیت به اندروید خام را نیز دارند. همچنین ما در ترنجی پیش‌بینی می‌کنیم که اچ تی سی آپدیت اندروید مارشملو را برای آخرین پرچمدار خود One M9 و M9+ تا انتهای سال میلادی (کمتر از دو ماه دیگر!) نیز ارائه کند تا دیگر کاربران این شرکت از تلفن به‌روز شده خود لذت ببرند.

[su_button url=”http://www.androidauthority.com/marshmallow-htc-one-m8-gpe-654155/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]android authority[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
akigM8

من ام ۸ دارم
چجوری میشه به اندروید خام مهاجرت کرد؟

akigM8

بله خب
اون راه که همیشه بوده
ولی اینجوری که شما نوشتی گفتم شاید راه دیگه ای غیر از اون حرکات تخصصی باشه
یه روش رسمی!
“ولی این بار هیجان‌انگیز تر از آن این است که دارندگان نسخه عادی HTC One M8 با انتخاب خود می‌توانند از رابط کاربری HTC Sense به اندروید خام مهاجرت کنند. و به طبع این امید که آپدیت‌های همیشگی داشته باشند برای این دسته از کاربران افزایش پیدا می‌کند.”

milad.tech

خیلی کارت درسته htc
ولی دلم نمیاد از سنس دل بکنم.
دوستان کسی میدونه اگه اندروید ۶ خام رو نصب کنیم بعد از اینکه ورژن سنس ۷ بیاد میتونیم دوباره به سنس برگردیم?
:rose:

Love_M8

با سلام.
میخواستم بپرسم htc one m8 عادی رو من دارم میخواستم ببینم این رو هم میشه اپدیت کرد ؟اگه میشه چطور؟
با تشکر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....