حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آفیس ۲۰۱۶ در ۳۱ شهریور رسما عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

مجموعه‌ی آفیس مایکروسافت در سالیان اخیر پیوسته در حال پیشرفت بوده و با وجود ورود رقبایی مانند Google Docs و Apple Works همچنان توانسته موقعیت و جایگاه خود را در این بخش حفظ کند و حتی در چند سال اخیر سرعت پیشرفتش را به لطف عرضه‌ی آفیس ۳۶۵ ارتقا بخشد و گام‌های محکمی بردارد. اکنون بیش از هر زمان دیگری به رونمایی از آخرین ویرایش آن یعنی آفیس ۲۰۱۶ نزدیک شده‌ایم. آنچه از شواهد پیداست در روز ۳۱ شهریور (۲۲ سپتامبر) آخرین ویرایش آفیس عرضه خواهد شد. در ادامه با ما باشید.

در آفیس ۲۰۱۶ بیش از هر تغییر دیگری شاهد بهینه سازی‌های گسترده در کار کردن با صفحات لمسی خواهیم بود و کاربران اسمارت‌فون، تبلت و کامپیوترهای لمسی می‌توانند از توانایی‌های محصول جدید در این بخش سود ببرند. همچنین از سایر توانایی‌های آن می‌توان به کار کردن فوق‌العاده با فضاهای ابری اشاره کرد و به لطف آنها کاربران دستگاه‌های مختلف می‌توانند فایل‌های خود را به صورت یکپارچه در میان دستگاه‌های مختلفشان اجرا کنند.

در صفحه‌ای که با نام Office 2016 ایجاد شده به نکاتی در رابطه با محصول جدید اشاره شده است. در این صفحه اشاره شده که در ۳۱ شهریور ۹۴ رسما نسخه‌ی نهایی آفیس ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد که بروز رسانی‌های بزرگی را برای نرم‌افزارهای زیر به ارمغان آورده است.

Word
Excel
PowerPoint
OneNote
Outlook
Skype for Business
Project
Visio
Access
Publisher

به گفته‌ی وبسایت آلمانی WinFuture.de، عرضه‌ی بروز رسانی‌ها برای آفیس جدید در سه ماهه‌ی دوم سال مالی مایکروسافت ادامه خواهد یافت و چند ماه پس از عرضه، Office 365 E5 و Skype for Business نیز عرضه خواهند شد. سه ماهه‌ی دوم سال مالی این شرکت شامل ۱ اکتبر تا ۳۱ دسامبر(۹ مهر تا ۱۰ دی) است که این شرکت بسته دوم بروز رسانی خود را برای کاربران آفیس ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد.

آنچه مشخص است مایکروسافت قصد دارد تا آفیس ۲۰۱۶ که برای صفحات لمسی شدیدا بهینه شده و کاربران به راحتی می‌توانند در گجت‌های همراه با آن کار کنند را اندکی پیش از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل، سرفیس تبلت جدید و اسمارت‌فون‌های جدید ویندوزی عرضه کند و قصد دارد که با این کار توجهات را همزمان معطوف انواع و اقسام محصولات جدید نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود کند که کاربران در کار با آنها رابطه‌ی تنگاتنگی با لمس صفحه دارند.

در چند هفته‌ی اخیر، نسخه‌ی پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ برای کاربرانی که اکانت آفیس ۳۶۵ را خریده کرده بودند عرضه شد و آنها در این مدت توانستند که عیار کار آفیس جدید را بسنجند. کاربرانی که اکانت ۳۶۵ را ندارند نیز می‌توانند به صورت آزمایشی به بخشی از قابلیت‌های نسخه‌ی نمایش دسترسی پیدا کنند و آن را در بوته‌ی آزمایش قرار دهند.

مایکروسافت تا این لحظه جزییاتی را از قیمت‌گذاری آفیس ۲۰۱۶ اعلام نکرده و هنوز مشخص نیست که برای خریداری محصول جدید چه بهایی را باید پرداخت کنیم اما انتظار می‌رود که قیمت‌گذاری این محصول تفاوت چندانی با آفیس ۲۰۱۳ نداشته باشد و از سیاست یکسانی در این بخش پیروی شود. در حال حاضر در فروشگاه نرم‌افزاری این شرکت مجموعه‌ی خانگی و دانشجویی این محصول با قیمت ۱۴۰ دلار عرضه می‌شود که شامل PowerPoint، Excel، Word و OneNote است اما خبری از Publisher، Outlook و نسخه‌ی حرفه‌ای Access Office 365 نیست که در واقع نسخه‌ی پایه‌ی آفیس به حساب می‌آید.

علاوه بر آن آفیس ۳۶۵ برای کاربران خود ۱۵ گیگابایت فضای رایگان ذخیره‌سازی را برای مدت یک سال به صورت رایگان عرضه می‌کند و به احتمال فراوان در آفیس ۲۰۱۶ نیز شاهد چنین موضوعی حتی با فضای ذخیره‌سازی بیشتری باشیم و بدین ترتیب کاربران می‌توانند فایل‌های خود را در بین دستگاه‌های مختلفشان به اشتراک بگذارند و محدودیتی را در استفاده از آنها نداشته باشند.

[su_button url=”http://www.digitaltrends.com/computing/report-microsofts-office-2016-may-launch-on-september-22/”]digitaltrends[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Cortex

والا ما که رو ۲۰۰۷ موندیم…به نظرم کامله

soxok

ایول عالیه . برای من ک دانشجوی ارشد هستم و سروکارم با word و powerpoint زیاده خیلی کاربردیه آخرین ورژن این برنامه ها :yahoo: :yahoo: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...