حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آغاز عرضه نمایشگرهای ۴K Ultrafine ال جی

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

براساس گزارش های جدید، شرکت ال‌جی عرضه نمایشگرهای ۴K Ultrafine معرفی شده در رویداد ۲۷ اکتبر را آغاز کرده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

یکی از منابع نزدیک به ال‌جی معتقد است که این نمایشگر اوایل هفته آینده راهی بازار می‌شود. قابل توجه بوده که در حال‌حاضر تنها مدل ۴K Ultrafine عرضه شده و مدل ۵K Ultrafine بزودی دردسترس قرار خواهد گرفت.

ال‌جی نمایشگرهای ۴K Ultrafine و ۵K Ultrafine خود را در جریان رویداد ۲۷ اکتبر معرفی کرده که به پورت تاندربولت مجهز هستند و ویژه مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ رونمایی شدند.

اگرچه می‌توان این نمایشگرها را با دیگر دستگاه‌ها به کار گرفت اما ال‌جی آنها را خاص مک‌بوک‌پروهای ۲۰۱۶ توسعه داده است. شایان ذکر بوده که باتوجه به گران قیمت بودن مک‌بوک‌پروهای جدید، اپل تصمیم به کاهش قیمت این مانیتورها و مبدل پورت‌ها گرفته است.

اخیرا اپل تخفیف ۲۵ درصدی برای مانیتورهای ۴K Ultrafine و  ۵K Ultrafine در نظر گرفته که در کنار آن قیمت دانگل USB-C نیز با تخفیف رو‌به‌رو شد. به هر حال اگر می‌خواهید مک‌بوک‌پروهای ۲۰۱۶ را با نمایشگرهای مورداشاره خریداری کنید، هم‌اکنون بهترین فرصت است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/11/lg-ultrafine-4k-displays-shipping/”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH