حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آغاز توسعه آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج از با اهمیت ترین اعضای خانواده گلکسی اس سامسونگ هستند که نظر خیلی از کاربران و منتقدین را نسبت به محصولات موبایل سامسونگ تغییر داد. از همین رو سامسونگ نیز توجه ویژه ای به آن دارد. پس از ارائه گلکسی نوت ۵ سامسونگ به سرعت با ارائه یک به روزرسانی، رابط کاربری جدید تاچ چیز را به گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج آورد و با پس از ارائه گلکسی اس ۷ اج، رابط کاربری قسمت خمیده نمایشگر را به اس ۶ اج و اج پلاس اضافه کرد. حالا پس از ارائه نسخه آزمایشی اندروید ۷ برای گلکسی اس ۷ شاهد زمزمه هایی درباره آغاز توسعه به آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی اس ۶ هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پس از عرضه نسخه آزمایشی اندروید ۷ برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، انتظار داریم که به زودی شاهد ارائه نسخه رسمی اندروید ۷ برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج باشیم. البته با توجه به شواهد نباید مدت زیادی پس از آن منتظر ارایه این به روزرسانی برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج باشیم. اما باید خاطر نشان کنیم که با وجود ارائه نسخه آزمایشی اندروید ۷ برای خانواده گلکسی اس ۷ نباید انتظار داشته باشید که نسخه نهایی آن زودتر از سال ۲۰۱۷ ارائه شود، این خود نتیجه می دهد که گلکسی اس ۶ نیز مدتی از پس از اس ۷ یعنی جایی در ۳ ماهه اول ۲۰۱۷ به صورت رسمی به اندروید ۷ به روزرسانی خواهد شد.

هر چند باید متذکر شد که ارائه یک به روزرسانی بدون نقص در مقیاس وسیع کاربران خانواده گلکسی اس کار ساده ای نیست و البته اندروید ۷ به همراه رابط کاربری جدید سامسونگ خود قابلیت های زیادی برای اضافه شدن به نرم افزار قبلی دارند اما نباید این را هم از یاد برد که شرکتی چون اپل همه این کارها را همزمان برای همه آیفون ها انجام می دهد! درست است که مقایسه مستقیم ارائه به روزرسانی آیفون ها و دیگر دستگاه ها از نظر فنی اشتباه است اما نتیجه را برای کاربری در نظر بگیرید!

نظر شما چیست؟ این باره طولانی بین ارائه آپدیت آخرین نسخه سیستم عامل برای پرچمداران اندرویدی تا کی باید تحمل است؟ تصور کنید هنگامی را که کاربران نکسوس ها و پیکسل ها منتظر ارایه اندروید ۸ آزمایشی هستند اما کاربران دیگر پرچمداران اندرویدی به دنبال آپدیت اندروید ۷ … این گیج کننده است!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/11/13/samsung-starts-nougat-firmware-galaxy-s6-s6-edge/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)