حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آشنایی با نحوه ی عملکرد ابزار رایگان حذف ویروس لابراتوار کسپرسکی

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه و امنیت

روابط عمومی شرکت( ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران؛هر روزه کاربران بسیاری در سراسر جهان مورد حمله ی مجرمان سایبری قرار می گیرند. متاسفانه هنوز هم کاربران زیادی هستند که از آنتی ویروس و فایروال استفاده نمی کنند و این موضوع جای تاسف دارد.

می توان این بی احتیاطی را ساده لوحی نامید و به حساب سهل انگاری و بی فکری کاربر گذاشت. چنین کاربرانی به طور ناخواسته با دیگران ارتباط برقرار می کنند و باعث آلودگی سیستم آن ها هم می شوند و در نتیجه به مجرمان سایبری کمک می کنند تا بدافزارهای خود را گسترش دهند. در اکثر موارد این اتفاق بخاطر فقدان دانش رخ می دهد.

از آن جایی که شما در حال خواندن این وبلاگ هستید مطمئن هستیم که به امنیت سایبری اهمیت می دهید و در ارتباطات خود احتیاط لازم را به عمل می آورید و به دوستان و خانواده خود این مسائل را گوشزد می کنید. اما اگر دوستان و آشنایانی که با آن ها در ارتباط هستید محافظتی را برای خود در نظر نگرفته اند، مطمئن باشید که آن ها آلوده شده اند و به راحتی می توانند آن را گسترش دهند. به همین خاطر پاکسازی دستگاه ها از وجود هرگونه بدافزار حداقل کاری است که ما باید آن را در فاصله های زمانی کوتاه انجام دهیم. البته یک ابزار رایگان به راحتی می تواند این کار را انجام دهد.

ابزار حذف ویروس کسپرسکی، ابزاری رایگان و سبک است که می تواند کامپیوترهای شخصی را از هرگونه بدافزار پاکسازی کند. این ابزار راهکاری مناسب برای حفاظت دائمی نیست و به عنوان نرم افزار امنیتی نمی توانید از آن استفاده کنید و تنها با دانلود آن می توانید به حذف ویروس ها اقدام کنید. این ابزار زمانی کاربرد دارد که شما یکبار به درمان فوری نیز داشته باشید.

عملیات حذف ویروس

  1. ابزار حذف ویروس رایگان کسپرسکی را دانلود کنید.
  2. ابزار را راه اندازی کنید.
  3. Start scan” را انتخاب کنید.
  4. چند لحظه صبر کنید تا ابزار فایل های شما را اسکن کند.
  5. نتایج حاصل از اسکن را با کلیک بر روی لینک “details” بررسی کنید.
  6. هنگامی که شما پنجره ی ابزار را می بندید، آلودگی ها از روی سیستم شما پاک شده اند.

همیشه آخرین نسخه ی نرم افزار را قبل از اینکه اسکن را شروع کنید، دانلود کنید. پس از اسکن نیازی به حذف ابزار نیست، زمانی که شما آن را ببندید، ابزار به طور خودکار از روی سیستم شما حذف خواهد شد. شما همچنین می توانید ابزار حذف ویروس کسپرسکی را از طریق USB یا درایو شبکه راه اندازی کنید.

پس از پاکسازی سیستم توصیه می کنیم یکی از راهکارهای امنیتی ما را برای حفاظت مستمر از دستگاه شما، به عنوان مثال اینترنت سکیوریتی کسپرسکی، نصب کنید.

منبع: کسپرسکی آنلاین

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....