حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آزمایش عمر باتری گلکسی نوت ۷ فون‌آرنا، عمر باتری بهتر آن نسبت به مدل‌های قبلی را نشان می‌دهد

نوشته

7 سال قبل | 20 دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، وب‌سایت فون‌آرنا با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید، آزمایشی از عمر باتری آنها می‌گیرد. به‌تازگی نتیجه‌ی مربوط به آزمایش عمر باتری جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۷ منتشر شده است که نشان می‌دهد عمر باتری این دستگاه از مدل‌های قبلی سری گلکسی نوت بهتر است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

به گفته‌ی وب‌سایت فون‌آرنا، برای اینکه نتایج قابل اطمینانی به‌دست آید، آزمایش عمر باتری چندین بار از گلکسی نوت ۷ گرفته شده است. با توجه به این نتایج، گلکسی نوت ۷، بهترین عمر باتری را نسبت به مدل‌های قبلی سری گلکسی نوت، مانند گلکسی نوت ۵ و گلکسی نوت ۴ دارد.

همان‌طور که در جدول عمر باتری زیر می‌بینید، با هر نسل جدید از فبلت‌های سامسونگ، عمر باتری نسبت به مدل قبلی افزایش یافته است. عمر باتری گلکسی نوت ۷ در مقایسه با گلکسی نوت ۴، ۱۲ درصد و در مقایسه با گلکسی نوت ۵، ۷ درصد بهبود یافته است. این نتایج مربوط به نسخه‌ی اگزینوس است و گلکسی نوت ۷ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، به عمر باتری ۷ ساعت و ۵۵ دقیقه رسیده است که حدود دو ساعت از نسخه‌ی اگزینوس آن کمتر است.

بزرگ‌ترین رقیب گلکسی نوت ۷، یعنی آیفون ۶ اس پلاس نیز عمر باتری همانند گلکسی نوت ۵ دارد؛ این بدان معناست که تفاوت بین فبلت اپل و گلکسی نوت ۷ سامسونگ در عمر باتری، ۷ درصد است. در زیر می‌توانید عمر باتری این گوشی را در مقایسه با گوشی‌های دیگر ببینید:

Capture

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Galaxy-Note-7-battery-life-testing-reveals-handset-does-better-than-predecessors_id84565″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

خیلی عالیه
سامسونگ از نوت ۵ به بعد تو زمینه باتری پرچمداران یکه تاز شد و این یکه تازی امسال با قدرت بسیار بیشتری دنبال شد :good:

riofarina

تفاوت نسخه اگزینوس با اسنپدراگون یه فاجعه برای اسنپدراگون هست.
کاش میشد پرچمدارایی مثل v20 هم از اگزینوس های سامسونگ استفاده میکردن یا حتی htc و one plus و mi

alifarr

عجب … شما چه کارشناسی هستی …

حالا همین وان پلاس که داخله تست ها همه جوره نوت ۷ را شکست داد !!

یا بنچ مارک حتی …

شما درخواست بده شاید سامسونگ مدیر بازار یابی شرکتش استخدام کنه . 😉

siavash-t

دوست عزیز، ببینید موضوع خبر چیه.با اینکه اشاره نکردند، ولی دوستمون در مورد باتری و شارژ دهی گفتند.

riofarina

شما انگار جدید الورودی منو نمیشناسی!
من خودم طرفدار دو آتیشه وان پلاس ۳ هستم.
اینجا صحبت از عمر باتری هست نه چیز دیگه.
عمر باتری وان پلاس ۳ هم به لطف اسنپ ۸۲۰ تعریفی نداره.
و اینکه شاید آخرین برندی که ازش خوشم بیاد سامسونگ باشه حالا شایدم یکی مونده به آخر، ولی دلیل نمیشه حقیقت و کتمان کنم، اگزینوس و سامسونگ عالی هستن و برترین.

saber133

ببینید یادتون باشه تو ایفون ۶ اس ها هم همین مشکلات بود … وقتی از دومدل پردازنده استفاده شد یک سری گوشی ها مشکلات داشتن و گرم تر میشدن و باتری هاشون زود تر خالی میکرد و…. ولی اپل نرم افزارو برای جفتشون بهینه کرد.. تا این مشکل برای جفتشون رفع بشه .. مشکل نه پردازنده نه چیزی برمیگرده به خود سامسونگ.. سامسونگ حالا یا علاقه داره یا تواناییشو نداره نمیدونم .. ولی نرم افزار های سامسونگ به مدل اگزینوس سازگاری بیشتر پیدا کردن و شرکت باید با آپدیت هایی یک کاری انجام بده که بتونه سازگاری بهتری رو با اسنپدراگون پیدا کنند حالا چرا این عمل اتفاق نمیفته رو نمیدونم یادتون باشه تو گلگسی اس ۴ و اس ۵ همه چیز برعکس بود اون زمان پردازنده های اسنپدراگون بهینه تر بودن تو تاچ ویز ولی از اس ۶ این عمل برعکس شده .. امید وارم سامسونگی که علاقه به دادن دو پردازنده داره این مشکلشو رفع کنه … بقیه شرکت ها به خاطر این عملکرد خوبی دارن چون تک پردازنده ای هستن و نرم افزارشون رو اون مچ شده است

Blue Tech

قبول دارم که سامسونگ خوب اسنپ ها رو مچ نکرده ولی و نسخه ی اگزینوسش عملکرد بهتری داره ولی کمی از همین عملکرد بهتر سره شاید به دلیل برتری حقیقی اگزینوس باشه برای مثال سام در اس ۴ عملکرد ضعیفی تو احتقان داشت که یکی از دلایل اصلیش همین استفاده از GPU بسیار قوی با گرمای زیاد و فرکانس و تعداد هسته ی زیاد بود ولی از نوت ۳ سامسونگ اگزینوس ها رو به سمت بهینه شدن برد و از ترکیبی با قدرت کمتر و پایدارتر و خنکتر استفاده کرد
برای شخص من اصلا عملکرد نسخه ی اسنپ گلکسی ها قابل قبول نیست بر خلاف اگزینوس که میشه گفت بهتر از اکثر اسنپ ها ظاهر شد اما جدا از هماهنگی بیشتر اگزینوس گلکسی بخشی از از عملکرد ضعیف نسخه ی اسنپ شاید مربوط به اینه که هنوز تاچ ویز سنگینه و بهینه سازی های کافی‌روش انجام نشده و عملکرد بهتر نسخه ی اگزینوس با وجود این مشکل به دلیل تمرکز بیشتر قدرت در بخش CPU باشه به هر حال اگزینوس هم در انتوتو نمره بنچمارک بالاتری گرفته هم در نمره گیک بنچ حدود ۲۰% عملکرد بهتری داره
البته نکته ی دیگه ای که باید اشاره کنم اینه که سامسونگ علاقه به دادن ۲ پردازنده نداره بلکه اپراتور های امریکا و چین سامسونگ رو مجبور به استفاده از چیپ اگزینوس کردن

alifarr

saber133
دقیقا اون گند هم تراشه سامسونگ بود … :good:
سامسونگ عمدا ۸۲۰ را بهمینه نمیکنه تا تراشه خودشو بفروشه 😉
هر چند این اگزینوس هم باز داخله تست بنچ با وان پلاس ۳ بار پشت هم تست شد امتیازش از ۱۴ هزار رید ۱۱ هزار … فاجعه … ولی وان پلاس همون رنج ثابته خودشو داشت .

Blue Tech

من یکم گیج شدم این تست برای اس۷ نسخه ی اگزینوس ۶۴۴دقیقه یعنی ۱۰ساعت و ۴۴دقیقه بود الان مشکل از مدیریت نرم افزاری باتری نوت ۷ !؟

JAGUAR

فک کنم چون باتری نوت کوچیکتره و اینکه صفحه نمایش بزرگتره همین تفاوت های کوچیک باعث این اختلاف میشه

Blue Tech

گفتم اس۷ جگوار جان
نگفتم اج

JAGUAR

من فک کردم داری راجب اج صحبت میکنی

beni.chalton

بهترین پردازنده حال حاضر که هنوز رو دست اگزینوس نیومده و شاهکار مهندسان سامسونگ.افرین سامسونگ که با این سخت افزار قوی باز هم عمر باتریت از تمام پرچمدارا بیشتره.

sinabehrozi

https://www.youtube.com/watch?v=hVMYLh76LZ0

چرا نوت ۷ اینقدر کند هست !!! وحشتناک کند … :unsure:

erfan

ببخشید اشتباه گزارش زدم..خواستم بگم خودتون امتحان کنین بعضی از این تست ها درست نیستن..الان برنامه هایی هست روی گوشی نصب کنی برا مثال ی برنامه چت یا بازی سرعت گوشیو نصف میکنه..خودتون امتحان کنین ب این چیزا باور نکنین..و این ک کلیپو ندیدم چون گفتین کند هست اینو گفتم.. :rose:

p2

سامسونگ تو باتری عالی عمل کرده و الان بهترین
تقریبا همه گوشی هاش از پایین رده تا پرچمدار باتری عالی دارن
ولی
تست باتری فون ارنا خیلی چرته
مثلا من خودم یک سال نوت۳داشتم باتریش عالی بود
خیلی بهتر ازg5بود ولی اینجا تقریبا در یه حد

هیولای فیلم برداری و عکس برداری

خیلی عالیه

Blue Tech

خوشم میاد دو تا از ۷-۸تا اکانت فیک بعضیها اومدن تو پست به این آرومی حرکت انتحاری میزنن اونم به صورت کاملا بی ربط به موضوع بعدشم با همون چنتا اکانت خودشو لایک میکنه
پیام من به اون فرد مذکور
“عزیزم خودت انقدر احمقی یا ما رو احمق فرض کردی
وقتی اکانت فیک میزنی حداقل یکم کمتر ضایع بازی در بیار از خط اول کامنتات لو نری :rose: “

Blue Tech

مثله اینکه نمیخواد به روی خودش بیاره دوباره تکرار میکنم
امین جان دلبندم ببند عزیزم
ببند :rose:

Arvin

کاش یه نتیجه هم با استفاده از کاهش رزولوشن صفحه میگرفتن ببینیم در عمل چقد تاثیر داره :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی