حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آزمایش‌های سنگین این‌بار بر روی آیپد پرو؛ از آزمایش سقوط تا آزمایش خم شدن

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

متاسفانه و یا خوشبختانه با اوج گرفتن خبر مربوط به خم شدن آیفون ۶ پلاس در سال گذشته، افراد بسیاری به انجام چنین آزمایشی دست زدند! از تلفن‌های هوشمند جدید حساب کنید تا جدیدترین تبلت‌های موجود در بازار. جدا از استحکام کم بدنه آیفون ۶ پلاس، عده زیادی بزرگ بودن آن را مزید بر علت می‌دانستند. حال اپل با یک محصول بزرگ دیگر به میدان آمده است و آن محصول چیزی نیست جز آیپد پرو. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

آیپد پرو بزرگ است و ما این موضوع را انکار نمی‌کنیم اما مسلما کسی آیپد پرو را در جیب پشتی خود قرار نمی‌دهد! ما احتمال فشار آمدن روی آیپد و حتی سقوط آن چندان دور از ذهن نیست. آیپد پرو چند وقتی است که به بازار عرضه شده است و توانسته است عده بسیاری را شیفته خود کند.

gsmarena_001 (1)

آیپد پرو دارای یک صفحه‌نمایش ۱۲٫۹ اینچی با رزلوشن ۲۰۴۸ در ۲۷۳۲ پیکسل می‌باشد. همچنین این محصول غول پیکر از پردازنده اختصاصی اپل یعنی A9X در کنار چهار گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. شاید بپرسید علت وجود این مقدار از حافظه رم چیست؟ جواب در بخش مولتی تسکینگ است. اپل در آیپد پرو ویژگی اجرای چند برنامه به‌طور همزمان و با اندازه کامل را قرار داده است که برای بسیاری از جمله من بسیار کاربردی است. دوربین ۸ مگاپیکسلی، سیستم‌عامل iOS 9.1 و باتری ۱۰۳۰۷ میلی‌آمپر بر ساعتی از ویژگی‌های دیگر این محصول است. در نهایت باید بگوییم که اپل این محصول را در دو نسخه ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی به همراه نسخه سلولار با قیمت پایه ۷۹۹ دلار روانه بازار کرده است. آیپد پرو در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی موجود است. همچنین اگر دوست دارید که از آیپد پرو جدیدتان نهایت استفاده را ببرید، می‌توانید یک Apple Pencil با قیمت ۹۹ دلار و یا یک کیبورد هوشمند با قیمت ۱۶۹ دلار را خریداری کنید. حال بیایید و ببینیم که آیپد پرو در این آزمایش‌های سنگین سربلند خواهد بود یا خیر.

[aparat]http://www.aparat.com/v/fZz8K[/aparat]

نظر شما چیست؟ شما کیفیت ساخت و استحکام آیپد پرو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

[su_button url=”https://www.youtube.com/watch?v=nLR6sz6ZWhQ” icon_color=”#f90d0d”]Youtube[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا افخمی

چرا آخه این کارا را میکنند باش؟؟
بیان بدنش به من خووووووب! 😥 😥 😥 😥

Javad

وحشی 😥 😥 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs