حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین ویدئو تبلیغاتی ویندوز ۱۰، استور را هدف قرار داده است

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

چیزی به انتشار نسخه نهایی ویندوز نمانده و همگی چشم به راه این ویندوز تازه از راه رسیده هستند؛ تا ببینند که واقعا چه تغییراتی چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ عملکرد داشته است. مایکروسافت از ۹ روز گذشته، مشغول ارائه ویدئوهای تبلیغاتی ویندوز ۱۰ با عنوان ” ۱۰ دلیل برای ارتقا ” می‌باشد. در آخرین ویدئو منتشر شده، شاهد عملکرد استور، در نسخه نهایی ویندوز هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کسانی که از نسخه‌های پیشنمایش ویندوز استفاده کرده اند، چیز جدیدی در این ویدئو مشاهده نخواهند کرد. اما همین ویدئو به تنهایی می‌تواند برای کسانی که تجربه استفاده از نسخه‌های پیشنمایش را نداشته اند، مفید واقع شود و آن‌ها را با امکانات تازه و رابط کاربری جدید استور آشنا سازد. همچنین نرم‌افزارهایی که از نو برای ویندوز ۱۰ طراحی شوند، قابلیت اجرا در میان دیوایس‌های ویندوز ۱۰ مانند لپتاپ یا موبایل‌های هوشمند را خواهند داشت.

حتما شما هم متوجه شده اید که یکی از اصلی ترین تغییرات ویندوز جدید مایکروسافت، رابط کاربری جدید آن و نرم‌افزارهای از نو طراحی شده است؛ پس با این وجود، تغییراتی در رابط کاربری استور، کاملا طبیعی به نظر می‌رسد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/D4r19[/aparat]

ویندوز مذکور، از امروز برای دارندگان ویندوز ۷ و ۸٫۱، در دسترس قرار خواهد گرفت.

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/final-windows-10-daily-promo-video-looks-new-windows-store” background=”#06a570″]windowscentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....