حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱ میلیون تقاضا در اولین روز عرضه آنر ۶ ایکس!

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، هواوی

هوآوی دو روز پیش طی مراسمی از محصولات جدید خود پرده برداشت. یکی از این محصولات، میان رده جدید هوآوی، آنر ۶ ایکس بود. هم اکنون در اولین روز از عرضه این گوشی، ۱ میلیون متقاضی خواستار خرید این گوشی هستند. با ما در ادامه همراه باشید.

طبق این آمار، می‌توان گفت که میان رده جدید هوآوی برای مردم گوشی مهیجی بوده است. آنر ۸ نیز با استقبال ۵ میلیونی در چهار روز اول مواجه شده بود که نشانگر آمار بالاتری نسبت به آمار آنر ۶ ایکس است. البته در روز‌های بعدی تقاضای این گوشی می‌تواند افزایش قابل توجهی داشته باشد.

نام نویسی برای خرید این گوشی از امروز تا روز فروش این گوشی در تاریخ ۲۵ اکتبر در چین ادامه خواهد داشت.

آنر ۶ ایکس مجهز به صفحه نمایش ۵. ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی است. قلب تپنده این گوشی پردازنده کایرین ۶۵۵ با ۴ گیگابایت رم می‌باشد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که دوربین دوگانه این گوشی عملکرد مشابهی با دوربین های هوآوی پی ۹ و میت ۸ داشته باشند.

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/honor_6x_gets_1_million_registrations_within_first_day_of_launch-news-21158.php-official_id86779-21174.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

عجب انتظار زیادی
دوربین پایین رده از سری هانر که قطعا مثل پرچمدار عملکردش خوب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید