حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۲ عینک عجیب جهان![قسمت اول]

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

به طور کلی عینک هارا می‌توان جز وسایل دوست داشتنی خواند. آن ها عموما از یک شیشه و بدنه ای برای قرار گیری روی گوش ها تشکیل شده اند و انواعی مانند؛ عینک طبی، آفتابی، ورزشی و حفاظتی دارند. اما همیشه عینک ها زیبا و جذاب هستند؟ قطعا نه! اگر در این موضوع شک دارید در ادامه مطلب برای شما ۱۶ مورد از عجیب ترین و دیدنی ترین عینک های جهان را قرار داده ایم؛ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عینک هارا همه‌ی ما دوست داریم؛ به بعضی چهره ها عینک گرد می‌آید به برخی تخم مرغی و به برخی استیل ساده، اما خب انواعی هم هستند که شاید برای هیچ صورتی مناسب نباشند و کمی عجیب باشند: البته کمی که نه، خیلی عجیب باشند. ذر اولین سری که امشب برای شما تدارک دیده ایم، ۶ عینک عجیب دنیا را مشاهده می‌کنید.

2

چشم های بادامی دوست دارید و یا کلا چشم بادامی هارا دوست دارید؟ خب این عینک مخصوص شماست! با این عینک عجیب و غریب ممکن است خودتان را هم نشناسید و خود را یک آسیایی شرقی بدانید؛ 你好,你怎么样؟ در بخش نظرات منتظر پاسخ این سوال هستیم.

8

لگو را دوست دارید؟ خب اصلا مهم نیست! چراکه هرچقدر هم که عاشق این بازی های دوست داشتنی باشید، حاضر به پوشیدن این عینک نخواهید شد. اما باید جالب باشد که خودمان عینکمان را طراحی کنیم، اما نه این شکل. نظرشما در باید این عینک چیست؟

3

خب، میخواهید از خودتان محافظت کنید؟ شاید این عینک به کار شما بیاید. هرزمانی که کسی به شما حمله کرد تنها نیاز است آن را جلوی فرد قرار دهید تا او متلاشی شود. یا حتی می‌توانید از آن به عنوان محافظ چشم خود عمل کنید. آیا این عینک را می‌خواهید؟ پس، Clash on!

10

تصور کنید با آنکه تصورش نیز سخت است، یک پلاستیک شبیه به عنکبوتی غول پیکر را برروی چشم هایتان قرار دهید و از فضای میان تار های چندش آورش دنیای اطرف را مشاهده کنید. خب دیگر سخن کوتاه می‌کنیم چراکه اطمینان داریم قصد خرید این عینک را ندارید.

 

5

این عینک نیز در نوع خود چندش آور است؛ در نگاه اول به نظر می‌رسد یک میله فلزی در چشمی بزرگ فرو رفته است! نظر شما درباره این عینک چیست؟

7

درنگاه اول این عینک برای ما آشنا بود چراکه مدت ها قبل همچین طرحی را در یکی از هدست های واقعیت مجازی دیده بودیم که در قلب یک هوفون گنجانده شده بود. بگذریم به هر حال این طرح کمی قابل تصور تر و بهتر است. نظر شما چبست؟

نظر شما چیست؟کدام یک از این عینک ها بهتر بودند؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

عینک لگو بهتر و قابل قبول تر و زیباتره ب نظر من B-)
چرا گردن اون مردارو سانسور کردین؟! اسم منبع عکسا روش بوده؟!

md4956

جواب سوالتون : 谢谢,不坏。

md4956

所以,我现在感觉好多了:)

md4956

是的,当然:D

جـوکـر

ممنون
چندتا اشتباه تایپی داخل متن هست…

Shahspik

اون آخریه که شبیه فیلتر هوا پیکانِ :scratch:
جوابه سوالتون میشه : 无论你是医生吗?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....