حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک فیلم دیگر از اسیتو جابز در راه است

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

ما همچنان منتظر انتشار فیلم جدید کمپانی Universal یعنی “استیو جابز” در تاریخ ۱۷ مهر امسال هستیم. یک فیلم دیگر با محوریت زندگی استیو جابز که این‌بار Michael Fassbender (نقش استیو جابز) و Seth Rogen (نقش استیو وزنیاک) درآن نقش ایفا می‌کنند. اما به‌نظر سازندگان نمی‌خواهند به خود استراحت بدهند! زیرا یک فیلم دیگر در تاریخ ۱۳ شهریور از استیو جابز منتشر خواهد شد و به شما قول می‌دهیم بازیگر این فیلم بهترین بازیگری خواهد بود که برای فیلم های استیو جابز انتخاب شده است اما چرا؟ با ترنجی همراه شوید.

بازیگر این فیلم بهترین بازیگری خواهد بود که برای فیلم های استیو جابز انتخاب شده است اما چرا؟ زیرا نقش اصلی این فیلم را خود استیو جابز بازی می‌کند! بله این فیلم از ویدئو‌های موجود از استیو جابز برگرفته شده است. نام این فیلم “استیو جابز: مردی درون ماشین” است که روز گذشته تریلری از آن منتشر شد. اگر بخواهیم در یک جمله این فیلم را توضیح دهیم باید بگوییم که این فیلم دو ساعته ” یک فیلم تاثیرآمیز و حتی تکان دهنده از میراث استیو جابز، ساخته برنده جایزه اسکار آقای Alex Gibney است”.

sj-a

جالب است بدانید که ادی کیو، یکی از مدیران اجرایی اپل به همراه یک سری از کارکنان اپل با دیدن این فیلم اصلا تحت تاثیر قرار نگرفته اند و در میان پخش‎‌شدن آن صحنه را ترک کردند. ادی کیو در توییتی گفت” این فیلم اصلا دقیق نیست و چهره پلیدی از دوستان من را به نمایش می‌گذارد، این استیو جابزی که می‌شناختم نبود”. این قرار است چهارمین فیلمی باشد که در دو سال اخیر از استیو جابز تهیه شده است. اولین فیلم که “جابز” نام داشت و در آن Ashton Kutcher نقش ایفا می‌کرد به طور کامل در باکس آفیس شکست خورد. فیلم بعدی iSteve نام داشت که در ۳ روز نوشته شد و در ۵ روز مقابل دوربین رفت!

[button url=”http://www.phonearena.com/news/Trailer-debuts-for-documentary-on-Steve-Jobs-film-opens-in-select-theaters-on-September-4th_id71930″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

فیلنامه isteve در عرض ۳ روز نوشته شده و در عرض ۵ روز مقابل دوربین رفت؟؟؟ از حول حلیم افتادن تو دیگ!
نمیدونم چرا یهو یاد تله فیلم “نیاز” افتادم که تو شب های قدر از تلویزیون پخش شد که سه تا نویسنده داشت و یک سرپست نویسندگان!!!
اونم واسه فیلمی که واسه سه شب ساخته شده بود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs