حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل در مقابل آیفون ۷ پلاس: مقایسه سرعت عملکرد و مدیریت رم

پس از عرضه عمومی پیکسل و پیکسل ایکس ال از دیروز، شاهد ارایه ویدیوهای مقایسه زیادی بین این دستگاه شاخص گوگل و پیشرو در اندروید با رقبای درون اکوسیستمی و البته با رقیب اصلی آن یعنی آیفون ۷ هستیم. این بار می خواهیم با هم گوگل پیکسل را با اپل آیفون ۷ پلاس مقایسه کنیم، چرا؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شاید بگویید که مقایسه آیفون ۷ پلاس با گوگل پیکسل اشتباه است و رقیب گوگلی باید برادر بزرگتر خود را به میدان بیاورد. خب حقیقت است که در عین بزرگتر بودن نمایشگر آیفون ۷ پلاس اما رزلوشن نمایشگر هر دو دستگاه برابر و به مقدار FHD است. این موضوع مهمی در اجرای برنامه و بازی هاست که در این مقایسه کاملا برابر خواهد بود. عوامل دیگر به سخت افزار و سیستم عامل بازخواهد گشت.

گوگل پیکسل با ۴ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸۲۱ با سیستم عامل اندروید ۷٫۱ در مقابل اپل آیفون ۷ با ۳ گیگابایت رم و اپل A10 با سیستم عامل iOS 10 قرار خواهند گرفت و در اجرای برنامه و بازی ها مقایسه می شوند و سپس به دور مقایسه مدیریت رم خواهیم رفت، ویدیوی زیر را از دست ندهید:

[aparat id=”5oM3b”]

تفاوت بسیار فاحش برای عاشقان بازی خواهد بود!

همانطور که می بینید در اجرای برنامه های روزمره تفاوت زیادی وجود ندارد و با اختلاف کمی برتری بین هر دو دستگاه جا به جا می شد. اما تفاوت بسیار فاحش برای عاشقان بازی خواهد بود، جایی که آیفون ۷ پلاس با قاطعیت تمام پیروز میدان بود و پیکسل همانند یک موبایل متعلق به چند نسل پیش عمل کرد! این نشان می دهد که گوگل باید بیش از پیش به فکر سیستم عامل خود و اجرای بازی ها باشد.

نظر شما درباره این مقایسه چیست؟ کدام یک از این دستگاه ها با توجه به نیاز شما انتخاب بهتری است؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/watch?v=ejWHaGjSQGs”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

گوگل چرا برنامه نویسان باید بازی ها رو بهبود ببخشند چون اول برای اپل میسازن بعد با چندتا تغییر فقط اجرا بشه میارن برای اندروید . در ضمن چیپ ۸۲۱ فقط یه آورکلاک هست . منتظر ۸۳۰ یا اکسینوس ۸۹۹۵ باشید . گرافیک مالی که ۱۲۰_۱۸۰ درصد در نسخه جدید بهبود پیدا کرده یعنی دو برابر بیشتر !!!! همین الان چیپ جدید کایرین هواوی بنچمارکها ملتی تسکینگ بهتر از a10 شده . دیگه اسناپ و اکسینوس جای خود . چند وقت دیگه اندروید از آیفون پیشی بگیره شما میگین منتظر چیپ جدید باشید و….. همچنان ادامه دارد این داستان

amin mohammadi

اندروید توان رقابت با ios رو توی سرعت و…. نداره(کلان پتانسیل رقابت انگار نداره ، مثلا شما همین پیکسل رو با نسل قبل ایفون مقایسه کنی معلومه توی اسپید تست کدوم میبره)
یا ویندوز باید بیاد شاخ و شونه بکشه (یکم متعصبانه) یا تایزن

تایزن پتانسیل بالایی داره و فکر کنم بتونه تو رقابت ها خودی نشون بده
———————–

انیمیشن ها تو ایفون یکم کند اجرا میشن ، اگه سرعتشون بالاتر بره خیلی بهتر میشه ب نظرم

Pouya Tech

بره من که اصلا تست سرعت بین هیچ کدوم از گوشی ها مهم نیس اخه مگه چه قدر فرق بین سرعت گوشی ها مگه واسه ما توی زندگی روزانه چه قدر میخواد تفاوت کنه نهایتا میخواد یک ثانیه فلان گوشی از فلان گوشی سریعتر باشه حالا ما با اونی گه ۱ ثانیه کند تره مگه چه فرقی به حال ما داره همین که روان باشه و هنگ نکنه کافیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)