حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل در مقابل آیفون ۷ پلاس: مقایسه حسگر اثرانگشت

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، مقایسه از هر نوع

حسگر اثرانگشت از پر استفاده ترین اجزای یک موبایل است که واقعا باید خیلی خوب کار خود را انجام دهد، آنقدر که کم کم حضور آن را از یاد ببرید! این بخش اگر کند باشد یا خطای زیادی بدهد پس از مدتی چیزی جز کلافگی به شما نمی دهد. خوشبختانه این روزهای حسگر اثرانگشت ها دقت بالایی دارند و عموما مقایسه بر سر سرعت آن هاست. در این مطلب قرار است مقایسه ای بین گوگل پیکسل و آیفون ۷ پلاس در بخش مقایسه حسگر اثرانگشت داشته باشیم.

در مقایسه حسگر اثرانگشت گوگل پیکسل با اپل آیفون ۷ می توان گفت یک موضوع خیلی مهم تر از دو فاکتوری که بالاتر ذکر کردیم وجود دارد و آن محل قرارگیری حسگر اثرانگشت است. در ساخته اپل این جز مهم روی پنل جلویی قرار گرفته است و چون اپل از اولین استفاده کننده های چنین فناوری ای بود و عموما اثرانگشت را با یک آیفون تجربه کردید، این مکان برای ما آشناتر است. البته به جز این نیز جایگاه معقولانه تری به نسبت پشت دستگاه به نظر می رسد چرا که وقتی شما موبایل خود را روی میز قرار داده اید به راحتی قابل دسترسی است اما پشت دستگاه اینطور نیست. انتخاب بین این دو حالت کاملا به شما بستگی دارد و نمی توان به صورت فنی برتری قاطعی را عنوان نمود.

اما در بخش عملکرد! اجازه بدهید ویدیو زیر را با هم ببینیم:

[aparat id=”7XZMo”]

همانطور که دیدید چه با انمیشن و چه بدون انمیشن هر دو پیروزی با گوگل پیکسل بود اما باید گفت شاید در کاربری روزمره آنقدر تفاوت حیاتی نباشد. نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/watch?v=G5o5LTJnopQ”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

خب دیگه یه برد در اپل برای بازی یکی برای گوگل در حسگر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)