حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل در صفحه‌اصلی خود، برخی از برنامه‌های محبوبش را برای سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس تبلیغ می‌کند

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اگر متوجه شده باشید، به‌تازگی، هلدینگ آلفابت ( گوگل، زیر مجموعه‌ای از آن است) برنامه‌های گوگل را برای سیستم‌عامل آی‌او‌اس و اندروید در پایین نوار جستجوی خود با عبارت «بهترین برنامه‌های گوگل را برای اندروید و آی‌او‌اس، باز نمایید» تبلیغ می‌کند؛ با کلیک برروی آن، کاربران به یک صفحه، شامل لیستی از برنامه‌های گوگل برای سیستم‌عامل اندروید یا آی‌او‌اس منتقل می‌شوند و می‌توانند برنامه‌های رسمی گوگل را برای دستگاه خود دریافت نمایند. برای آشنایی بیشتر، همراه ترنجی باشید.

برنامه‌های اندرویدی این لیست، عبارتند از: مرورگر کروم، گوگل مپ، گوگل Photos، گوگل ترنزلیت و یوتیوب. برنامه‌های دیگری نظیر جی‌میل، Snapseed، Hangouts و گوگل درایو نیز در این لیست دیده می‌شود؛ البته بسیاری از آن‌ها به‌صورت پیش‌نصب، برروی گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی وجود دارند.

Android-apps

با کلیک برروی لینک مربوط به سیستم‌عامل آی‌او‌اس، به یک لیست با تعداد زیادی برنامه برای آی‌فون و آی‌پد خود هدایت می‌شوید؛ اگر آی‌فون تازه‌ای خریداری کرده‌اید، احتمالاً لازم خواهد بود که برخی از برنامه‌های رسمی گوگل را برروی دستگاه خود نصب نمایید. برای مثال، برنامه یوتیوب مدت‌هاست که به‌صورت پیش‌فرض برروی سیستم‌عامل آی‌او‌اس، قرار ندارد؛ این برنامه که مدت‌ها بود به‌صورت پیش‌فرض در آی‌او‌اس وجود داشت، در نسخه ۶ این سیستم‌عامل از آن حذف شد. البته می‌توانید این برنامه را از اپ‌استور برای آی‌پد و آی‌فون خود دریافت نمایید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Google-promotes-some-popular-iOS-and-Android-apps-on-its-home-page_id76969″ target=”blank” background=”#6AB999″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

همه رو دارم! ! :mail:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی