حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل در حال بررسی برای ارائه یک آپدیت نرم افزاری به منظور اضافه کردن ژست‌های اثر انگشت به nexus 6P و nexus 5x است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

در حین معرفی گوشی های پیکسل،گوگل اذعان کرد که برخی از قابلیت های نرم افزاری این گوشی ها به صورت اختصاصی برای این ۲ گوشی باقی خواهد ماند.اما به نظر می رسد که گوگل کمی از این سخن خود پشیمان شده باشد.

گوگل یک جسچر ساده را برای پیکسل ها معرفی کرده بود که به کمک آن می توانید با یک سوایپ بر روی حسگر اثر انگشت نوار نوتیفیکیشن خود را پایین بیاورید. این قابلیت با آپدیت ۷٫۱٫۱ به نکسوس های سال قبل نیامددر پاسخ به سوال کاربران گوگل علت این عمل را اینگونه بیان کرد که نسخه نرم افزاری نکسوس های سال قبل اجازه اجرای این قابلیت را نمی دهد.اما ممکن است که گوگل با ارائه یک آپدیت مخصوص برای حسگر اثر انگشت نکسوس ها بتواند این قابلیت را بر روی این دو گوشی اجرا کند.

ما از گوگل درباره این احتمال سوالاتی پرسیدیم. در حالی که جواب آنها کوتاه نبود و ما نمی خواهیم هیچ کس اینجا امیدش را از دست دهد ، به نظر می رسد که آنها تلاش می کنند که این مشکل را حل کنند.بر اساس صحبت های یکی از رابط های گوگل ، این شرکت در حال سنجش و آزمایش یک آپدیت برای سنسور های اثر انگشت نکسوس های سال قبل است تا این قبلیت را به آنها اضافه کند.

سنجش به منزله حتمیت یا حتی احتمال بالا برای عرضه نیست.این کار نشان دهنده این است که گوگل به فکر کاربران نکسوس های قبلی نیز هست. همپنین این کار نشان می دهد که گوگل تمایل دارد که به پیشنهاد و انتقاد کاربران توجه کند و در برنامه های آینده خود حداقل برخی قابلیت ها را برای نکسوس های سال قبل نیز عرضه کند.

گوگل هیچ اطلاعات دیگری درباره اخبار یا زمان عرضه این آپدیت با حتی تمایل قطعی به عرضه این آپدیت به ما نداده و فقط به گفتن این جمله که “منتظر بمانید”بسنده کرده است.وضعیت این جسچر ساده نشان دهنده جزئی از از مشکلات بزرگ کاربران نکسوس های سال قبل است که احساس می کنند گوگل امسال با تغییر مسیر، در ارائه قابلیت های جدید به آنها کم توجهی می کند.در حالی که این آپدیت کوچک تغییرات بزرگی را ایجاد نمی کند اما حداقل این را نشان می دهد که گوگل به نظرات کاربران توجه می کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidpolice.com/2016/11/01/google-were-evaluating-a-firmware-update-to-5x-and-6p-to-add-fingerprint-scanner-gestures/”]androidpolice[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل