حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Nokia 8 در نمایشگاه CES دیده شده است!

هفته گذشته در جریان برپایی نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس، صدها شرکت مطرح جهانی از محصولات و تولیدات جدید خود رونمایی کردند تا به این وسیله اعلام کنند که برای دست کم یک سال دیگر در کنار مشتریان و کاربران خود خواهند بود.

در این نمایشگاه است که تقریبا تکلیف بسیاری از شایعه‌ها درمورد صحت و سقم پاره‌ای از دستگاه‌ها روشن می‌شود اما اگر نگاهی دقیق‌تر به فضای چنین نمایشگاهی انداخته شود گاهی ممکن است دستگاهی مشاهده شود که پیشتر هیچ صحبتی درباره آن نشده و اکنون برای نخستین بار دیده می‌شود.

آن گونه که سایت اینترنتی توتال تک مدیا اعلام کرده، در نمایشگاه سال ۲۰۱۷ سی‌یی‌اس دو گوشی موبایل رده بالا از نوکیا در معرض دید قرار گرفتند که پس از پرس‌وجو معلوم شد که این گوشی‌ها قرار است با نام تجاری Supreme (عالی) روانه بازار شوند و این دو گوشی در حقیقت چیزی به جز Nokia 8 نیستند!

۱۴۸۴۱۸۸۰۹۹_screen_shot_2017-01-11_at_6-23-52_pm_story

اگرچه این دو گوشی از نظر شکل و شمایل تفاوت چندانی با هم ندارند؛ یکی از آنها مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ است و دیگری اسنپدراگون ۸۲۱ دارد. هر دو گوشی دارای دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی مجهز به EIS هستند و از دو بلندگو در قسمت جلو و صفحه نمایش QHD AMOLED بهره می‌برند.

اگرچه در گزارش سایت توتال تک مدیا اشاره نشده که این دو گوشی به طور دقیق در کدام قسمت نمایشگاه رؤیت شده‌اند اما از تصاویر موجود این گونه برمی‌آید که جایی در کنار غرفه شرکت کوالکام و کمی آن سوتر از شرکت هایسنس قرار گرفته بودند.

همه اینها در حالی است که نوکیا چندی پیش گوشی میان‌رده Nokia 6 خود را معرفی کرد و گفت که تصمیم دارد تا در آینده گوشی‌های بیشتری را معرفی کند. نوکیا همچنین گفته در همایش جهانی موبایل که هفته آخر ماه فوریه در بارسلونا برپا می‌شود محصول یا محصولاتی برای معرفی در نظر گرفته است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.neowin.net/news/apparently-the-nokia-8-was-displayed-at-ces-2017-this-is-what-it-allegedly-looks-like”]neowin[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

اگه نوکیا بخاد برگرده به دوران خوش گذشته ش باید از اول کار به روز رسانی فوقالعاده ایی داشته باشه . اگه مشخصاتش همین باشه طراحی خوبی هم داشته باشه قطعا من میرم سمت نوکیا

hoshang

فکر کنم تو دوربین اول بشه

farshadenq

ولی صفحه نمایش هنوز خیلی حاشیه داره اینجوری که نمیشه موفق شد مگه با قیمت فوق رقابتی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار