حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند Oppo A57 به صورت رسمی معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار

این روز های برند های کشور چین در تولید و عرضه گوشی های هوشمند بسیار پیشرو شده اند که از موفق ترین آنها می توان به برند شیائومی ، هواوی و . . . اشاره کرد .

برند شیائومی و هواوی جزو برند های بسیار مشهور و باکیفیتی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند و می توان آن ها را پیشرو در عرصه گوشی های هوشمند در کشور چین دانست . اما برند های دیگری نیز هستند که محصولات قدرتمند و باکیفیتی را تولید می کنند که از جمله این برند ها می توان به OnePlus و Oppo اشاره کرد که تقریبا اول راه هستند ولی به خوبی توانسته اند خود را در بازار گوشی های هوشمند نشان دهند .

دقایقی پیش با استناد به اخباریکه در وبسایت PhoneArena منتشر شد ، گوشی هوشمند Oppo A57 توسط این کمپانی چینی به صورت رسمی پرده برداری شد که دقایقی بعد به بررسی این گوشی می پردازیم ، با ترنجی در معرفی رسمی این گوشی هوشمند همراه باشید .

مشخصات فنی گوشی هوشمند Oppo A57 :

این گوشی هوشمند تنها ۲۳۰ دلار قیمت دارد ولی Oppo A57 چیزی فراتر از یک گوشی ۲۳۰ دلاری را در اختیار شما میگذارد . برای بررسی این گوشی هوشمند از طراحی آن شروع می کنیم که تا حدودی ما را یاد گوشی های آیفون می اندازد . گوشی Oppo A57 با ظرافت ۷٫۶۵mm تنها وزنی در حدود ۱۴۷ گرم دارد که این گوشی هوشمند یک باتری ۲۹۰۰mAh را در خود جای داده است و در دو رنگ گلد و رزگلد از تاریخ ۱۲ دسامبر در دسترس میباشد . این گوشی هوشمند در پنل جلویی خود یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با طراحی شیشه منحنی ۲٫۵D دارد که رزولوشن ۱۲۸۰ * ۷۲۰ را در اختیار کاربر قرار می دهد و در بالای این صفحه نمایش HD یک لنز قدرتمند و باکیفیت ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد که وظیفه برقراری تماس های ویدئویی و عکس های سلفی را بر عهده دارد .

برای پنل پشتی این گوشی طراحی ساده ای در نظر گرفته شده است از این جهت که تنها دوربین اصلی همراه با فلش و نام برند Oppo به چشم می خورد . دوربین اصلی که تکمیل کننده ی دوربین ثانویه گوشی Oppo A57 می باشد ، به یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است که این لنز گشودگی دیافراگم f/2.2 را دارد و از فناوری PDAF laser focus پشتیبانی می کند که این تکنولوژی قدرت دوربین این گوشی را تا حد قابل توجهی بالا می برد .

در بخش پردازنده های این گوشی ، کمپانی Oppo از یک چیپست Snapdragon 435 استفاده کرده است که این پردازنده در کنار چیپست Adreno 505 می تواند به خوبی تسک های گوشی هوشمند Oppo A57 را روان اجرا کند و در ضمن این گوشی در بخش حافظه داخلی و حافظه RAM به ترتیب از ، ۳۲ گیگابایت و ۳ گیگابایت حجم پشتیبانی می کند البته حافظه داخلی از طریق درگاه کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت نیز قابل ارتقا می باشد .

گوشی هوشمند Oppo A57

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Oppo-A57-now-official-phone-features-Snapdragon-435-SoC-3GB-of-RAM-and-a-13MP-selfie-snapper_id88277″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
dalga

لاقل اسنپ ۶۵۲ میذاشت
اینجاست که مشتری مداری شیائومی نسبت به سایر برندا معلوم میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........