حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند OnePlus 3T در تاریخ ۲۵ آبان به صورت رسمی عرضه میشود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

روز گذشته با ترنجی در ظاهرا کوالکام OnePlus 3T را تایید کرد همراه بودید و مشاهده کردید که شرکت کوالکوم به صورت رسمی اعلام کرد که گوشی هوشمند مورد اشاره ی این شرکت به پردازنده ی مرکزی اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز و احتمال میرود این گوشی ، گوشی هوشمند OnePlus 3T باشد که تنها از جهت پردازنده و سیستم عامل اندروید با نسل قبلی خود متفاوت است .

چندی پیش در خبری که راجع به این گوشی منتشر شد شاهد بودیم که با استناد با اخباریکه درز شد ، قرار بود گوشی هوشمند OnePlus 3T در تاریخ ۱۴ نوامبر مصادف با ۲۴ آبان معرفی شود اما امروز با تکیه به اخباریکه توسط این منبع خبری منتشر شد ، این کمپانی قرار است از گوشی هوشمند جدید خود در تاریخ ۱۵ نوامبر مصادف با ۲۵ آبان ، به صورت رسمی پرده برداری کند . اما با توجه به اینکه تنها ۶ روز با زمان عرضه ی رسمی این گوشی فاصله داریم ، مشخصات فنی کامل این گوشی هوشمند در دسترس است و در ادامه ی مطلب به بررسی آنها میپردازیم .

مشخصات فنی گوشی هوشمند OnePlus 3T :

اگر بخواهیم با نگاهی کوتاه متوجه تفاوت گوشی OnePlus 3T با نسل قبلی شویم ، باید به پردازنده ی مرکزی و سیستم عامل این گوشی هوشمند توجه کنیم که باعث میشود ۸۰ دلار نسبت به نسل قبلی خود گرانتر باشد و البته این تفاوت قیمت منصفانه میباشد به این دلیل که از پردازنده ی Snapdragon 821 به جای Snapdragon 820 استفاده شده است که تفاوت بسیاری در پردازش تسک ها دارد و همینطور احتمال میرود از سیستم عامل پیشفرض اندروید ۷٫۰ نوقا برای این گوشی استفاده شود .

 

گوشی هوشمند OnePlus 3T

 

بقیه ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند به این ترتیب میباشد که : گوشی هوشمند OnePlus 3T در پنل جلویی خود از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD استفاده میکند و در بالای این صفحه نمایش ، یک لنز ۸ مگاپیکسلی برای دوربین ثانویه قرار گرفته است که وظیفه ی برقراری تماس های ویدئویی و عکس های سلفی را بر عهده دارد و همچنین بر روی Home Button سنسور اثر انگشت قرار دارد که به حفاظت این گوشی کمک شایانی میکند . این گوشی هوشمند در کنار پردازنده ی قدرتمند Snapdragon 821 خود ، از چیپست Adreno 530 برای انجام تسک های گرافیکی بهره میبرد و باید ۶ گیگابایت رم را نیز در نظر گرفت که به انجام تمامی این تسک ها سرعت قابل توجه ای را میبخشد .

 

گوشی هوشمند OnePlus 3T

 

دوربین اصلی تشکیل دهنده ی این گوشی ، یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی است که به سنسور Sony IMX398 مجهز میباشد و این کمپانی ۶۴ گیگابایت را برای حافظه ی داخلی در نظر گرفته است که احتمالا از درگاه کارت حافظه نیز پشتیبانی نمیکند . در کنار این مشخصات ذکر شده ، سیستم Fast battery charging ، درگاه TYPE – C ، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی ( که میتواند در نسل جدید حجم باتری افزایش پیدا کند ) و . . . میتواند بازهم این نسل از گوشی One Plus را محبوب و طرفداران را راغب به خریدن آن کند .

 

گوشی هوشمند OnePlus 3T

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-3T-announcement_id87556″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........