حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند پرچمدار ویندوز ۱۰ نوکیا در راه است؟

به اعتبار موفقیت گوشی Nokia 6 در کشور چین، به نظر می‌رسد که نوکیا مدتی است مشغول کار بر روی نوعی گوشی هوشمند پرچمدار است اما هنوز خبر یا گزارشی از گوشی هوشمند نوکیا با ویندوز ۱۰ نشده است.

شبکه اجتماعی رسمی Weibo پاره‌ای جزییات جالب از نوکیا درباره گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت منتشر کرده و احتمال داده است که این گوشی مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ باشد. این اطلاعات را Weibo در پاسخ به پرسش یکی از کاربران خود داده و از او خواسته منتظر اخبار جدیدی درباره دستگاه‌های ویندوزی باشد.

علاوه بر این، گوشی Nokia P1 با اسنپدراگون ۸۳۵ مدتی است که در دستور کار قرار گرفته و این احتمال نیز داده می‌شود که نسخه ویندوزی آن عرضه شود. با این حال، این اواخر تبلت نوکیا با صفحه نمایش هشت اینچی در فضای مجازی عرض اندام کرد و این احتمال را قوت بخشید که شرکت نوکیا تبلتی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ روانه بازارهای جهانی کند.

واقعیت این است که اگر شرکت HMD بخواهد در سال ۲۰۱۷ تنها به ساخت و عرضه گوشی‌های اندرویدی بسنده کند کارش هیچ گونه ارزش خاصی نخواهد داشت. با توجه به این که تا چند روز دیگر همایش جهانی موبایل برپا می‌شود، انتظار می‌رود تا در چنین رویدادی شاهد اخبار نوکیا در خصوص دستگاه‌های با ویندوز ۱۰ آن باشیم.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowslatest.com/2017/01/22/windows-10-variant-nokias-flagship-smartphone-way/”]windowslatest[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

ترنجی
میخواستین هدیه لیگ بدین
هدیه دادین من خبر ندارم یا پیچوندین؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار