حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید سونی با نام «پیکاچو» در سایت GFXBench رصد شد

سونی خود را برای نمایشی بزرگ و تمام عیار در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ آماده می‌کند و طبق تازه‌ترین گزارش‌ها این شرکت دست کم پنج دستگاه جدید هم‌اکنون در خط تولید دارد و به این موارد باید تازه‌ترین گوشی پرچمدار او را که از صفحه نمایش با کیفیت وضوح ۴K و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند اضافه کرد.

امروز و با انتشار فهرستی در وبسایت GFXBench گوشی جدیدی از شرکت سونی با نام “پیکاچو” (Pikachu یک شخصیت خیالی است که توسط شرکت نینتندو در سال ۱۹۹۶ خلق شد و در سری انیمیشن پوکمون به عنوان شخصیت اصلی حضور داشته است) رؤیت شده است که به نظر می‌رسد یکی از گوشی‌های میان‌رده شرکت سونی باشد.

pikachu-specs

گوشی مورد بحث که مدتی است به شکل شایعه به آن پرداخته می‌شود با نام‌هایی مانند G3112 و “هینوکی” (Hinoki سرو پاکوتاه) نیز شناخته شده است اما نام پیکاچو به تازگی برای این گوشی انتخاب شده و مشخصاتی هم از آن لو رفته است که راستش اندکی مایه شگفتی است. برای مثال گفته می‌شود که این گوشی دارای صفحه پنج اینچی با کیفیت وضوح ۷۲۰p، سه گیگابایت رم و موتور پردازشگر هشت هسته‌ای از نوع MediaTek Helio P20 SoC است که به استناد همین ویژگی‌ها می‌توان آن را میانه‌رده قلمداد کرد. دوربین پشتی گوشی پیکاچو برابر آن چه که در فهرست آمده ۲۱ مگاپیکسلی است که به نظر خوب و مناسب می‌آید؛ اگرچه قضاوت صحیح در این باره پس از مشاهده تصویر گرفته شده با دوربین امکان‌پذیر است.

از دیگر گوشی‌های موبایل سونی که قرار است در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ عرضه شوند باید از گوشی میان‌رده‌ای سخن گفت با نام BlancBright که تا حدودی مانند گوشی رده بالا است. همچنین دو گوشی میان‌رده دیگر هست که احتمالا می‌آیند تا جانشین Xperia Z5 Premium شوند؛ هرچند ممکن است با اندکی تاخیر از راه برسند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Sony-device-codenamed-Pikachu-surfaces-on-benchmarking-site_id90980″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Xperia

مشخصاتش که برای میان رده یخورده ضعیفه

MOAZEZ

جایگزین xaهست که پایین رده بود

Mortazavi

الان دقیقاً کجاش ضعیفه؟
پردازندش که جدید و ۸ هسته داره که روی ۲.۳ گیگاهرتز کلاک شده و واسه یه میانرده معمولی کافیه کافیه.
گرافیکش که توی اس۶ بوده و از پس تمام برنامه ها و بیشتر بازی ها بر میاد.
دوربینشم که سنسور imx230 که در حد پرچمداران ۲۰۱۶ و تو پرچمدار ۲۰۱۶ موتورولا و xa ultra ترکوند.
فقط فک کنم فینگر پرینت نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار