حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید آنر با نام «epic» معرفی می‌شود

آنر یو‌اس‌ای امروز فاش کرد که گوشی هوشمند جدید آنر با نام «اپیک» (epic) به طور رسمی سوم ژانویه ۲۰۱۷ در نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس معرفی می‌شود.

در مورد این گوشی جزییات زیادی در دست نیست اما از تصاویر این گونه برمی‌آید که همانند آنر ۸، که تابستان امسال منتشر شد، مجهز به دوربین دوگانه است. همچنین هیچ شکی وجود ندارد که این گوشی در ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسد.

honor-magic-2

اوایل ماه جاری، آنر گوشی بسیار جالبی را با نام «آنر مجیک» در چین معرفی کرد (تصاویرش در متن خبر موجود است). این گوشی مجهز به صفحه نمایش دوسو خمیده است و نیز دوربین دوگانه دارد. در همان حال که مشغول حدس و گمان درباره مجیک یا دستگاهی مشابه به آن هستیم باید یادمان باشد که هیچ اطلاعات قطعی در دست نیست که ثابت کند چنین اتفاقی رخ می‌دهد. اما اگر درست از آب درآید چیز جالبی است، نه!؟

honor-magic

در حال حاضر، آنر به طور رسمی در حال فروش دو گوشی هوشمند آنر ایکس ۵ و آنر ۸ در ایالات متحده آمریکا است. این دو گوشی مقرون به صرفه آنلاک شده هستند و فرض بر این است که آنر «اپیک» نیز شباهت زیادی به این دو گوشی دارد و با اندورید ۷ نوقا عرضه خواهد شد.

honor-magic-1

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/New-Honor-phone-coming-to-CES-2017_id89521″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار