حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی بدون حاشیه Nubia زدتی‌ای در IFA 2016 معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

 nubia زدتی‌ای، به‌تازگی دعوت‌نامه‌هایی را برای اصحاب رسانه فرستاده است که از آن‌ها برای رویداد خبری اختصاصی خود در نمایشگاه IFA 2016 برلین در ۳۱ آگوست (چهارشنبه، ۱۰ شهریور)، دعوت می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

در دعوت‌نامه‌های ارسال‌شده، آمده است که به کمک محصول جدید زدتی‌ای، رویای بدون حد و مرز ممکن خواهد شد. علاوه‌براین، یک گوشی زدتی‌ای با نام ZTE BV0730 در TENNA، چند روز پیش فاش شده است و احتمالاً در نمایشگاه IFA 2016 معرفی خواهد شد.

ZTE BV0730 به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی آمولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته و سه گیگابایت حافظه رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی قابل‌ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت با استفاده از یک کارت‎حافظه میکرو SD مجهز شده است. برطبق اطلاعات به‌دست‌آمده، محصول نام‌ برده شده، با یک بدنه فلزی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود تراشه هشت هسته‌ای ZTE BV0730، همان چیپ‌ست به کار گرفته‌شده در Blade A2 باشد.

علاوه‌براین، شرکت زدتی‌ای از یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی استفاده کرده است؛ دوربین اصلی، هم‌چنین از فلاش دوگانه LED بهره می‌برد که عکاسی در محیط‌های کم‌نور را برای کاربران، امکان‌پذیر خواهد کرد. دوربین دوم این گوشی، یک شاتر ۸ مگاپیکسلی است و می‌تواند تصاویر سلفی بسیار خوبی را به ثبت برساند.  علاوه‌براین، زدتی‌ای BV0730 به یک حسگر اثرانگشت مجهز شده است و این حسگر در پایین دوربین اصلی در پشت گوشی، به‌کار گرفته شده است.

یکی از قابلیت‌های هیجان‌انگیزی که زدتی‌ای BV0730 به آن مجهز شده؛ یک باتری با ظرفیت ۴۹۰۰ میلی‌آمپری است. البته این موضوع، باعث شده است تا گوشی جدید زدتی‌‎ای، ضخامتی نزدیک به ۹٫۸ میلی‌متر داشته باشد. ابعاد کلی آن نیز، ۱۵۵ در ۷۶٫۲ در ۹٫۸ میلی‌متر است.

در همین‌حال، شرکت زدتی‌ای، Nubia Z11 را در بازار چین عرضه کرده است؛ گوشی جدید زدتی‌ای توسط تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام با فرکانس کاری ۲٫۱۵ گیگاهرتز، قدرت می‌گیرد.  این گوشی، در دو مدل با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ارائه خواهد شد و می‌توانید برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۲۰۰ گیگابایت از یک حافظه میکرو SD استفاده نمایید. صفحه‌نمایش  فول اچ‌دی ۵٫۵ اینچی ال‌سی‌دی با روشنایی ۵۰۰ نیت، زاویه دید گسترده و ضد بازتاب به همراه دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و شاتر ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی، از دیگر مشخصات این محصول است.

به همین جهت، مطمئن نیستیم که شرکت زدتی‌ای برای رویداد خبری اختصاصی خود در نمایشگاه IFA 2016 برلین در ۳۱ آگوست (چهارشنبه، ۱۰ شهریور)، چه محصولی را در نظر گرفته است؛ شاید هما‌ن‌طور که در ابتدا گفتیم، شرکت زدتی‌ای از ZTE BV0730 رونمایی نماید و هم‌چنین، Nubia Z11 به صورت جهانی، معرفی شود.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/zte_will_unveil_a_bezelless_nubia_smartphone_on_august_31_at_ifa-news-20030.php” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی