حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی بالارده‌ی جدید میزو به پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ مجهز خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

در ماه ژوئن بود که خبری درمورد احتمال مجهزشدن میزو MX5 پرو به پردازنده سامسونگ اگزینوس ۷۴۲۰ منتشر شد. این پردازنده همان پردازنده‌ای است که در سامسونگ گلکسی اس۶ و سامسونگ گلکسی اس۶ اج قرار دارد. گویا شرکت میزو قصد دارد تا از پردازنده‌ی سامسونگ در گوشی بالارده‌ی خود استفاده کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

تحلیلگر Pan Jiutang می‌گوید که گوشی بالارده‌ی جدید شرکت میزو از پردازنده‌ی اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس ۷۴۲۰ استفاده خواهد کرد. اگر میزو از این پردازنده در گوشی خود استفاده کند، اولین تولیدکننده‌ی چینی محسوب می‌شود که از یک پردازنده‌ی ۱۴ نانومتری استفاده می‌کند. شایعه‌ شده است که این گوشی یک فریم فلزی خواهد داشت و دو طرف این گوشی از جنس شیشه خواهد بود. انتظار می‌رود که قیمت این گوشی، ۴۸۳ دلار آمریکا باشد.

گویا این شرکت قصد ندارد تا از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ در پرچم‌دار بعدی خود استفاده کند و تصمیم گرفته تا از پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ شرکت سامسونگ استفاده کند. اگزینوس ۷۴۲۰ یک پردازنده هشت هسته‌ای است که اولین بار در گلکسی اس۶ و اس۶ اج از آن استفاده شد. به نظر می‌رسد که شرکت میزو نمی‌خواهد تا ماه مارس سال بعد برای عرضه اسنپدراگون ۸۲۰ صبر کند. احتمالا اولین گوشی که به اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد شد، شیائومی MI 5 خواهد بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Analyst-Meizus-new-high-end-handset-to-be-powered-by-the-Exynos-7420_id72393″ target=”blank” background=”#0fb869″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S vs S

قطعا گوشی عالی میشه.چون گوشی های میزو همیشه عالی بود.امیدوارم تولید این گوشی هارو افزایش بده تا در ایران هم به آسانی یافت شه.

S vs S

قطعا گوشی عالی میشه.چون گوشی های میزو همیشه عالی بود و قیمتشون هم عالیه.امیدوارم تولید این گوشی هارو افزایش بده تا در ایران هم به آسانی یافت شه.

حبیب

بفرما!
چینی جماعت فهمیدن اوضاع از چه قراره،ولی بعضیا هنوز دنده ی لج هستن!

mohsen.j

به نظر من که کار بسیار درستی کرده از این استفاده میکنه.حداقل دیگه خیالش راحته.حتی برا آینده

mehrdad296

واقعا از نطر شرعت و روونی فک کنم خیلی بالا باشه این چیپ با رابط کاربری سبک.میزو که مثل اندروید خام هست واقعا گوشی سریع و بذدن لگی خواهد شد . دوستان یه بار روی اس شش کاستوم رام سایانوژن نصب کنید متوجه میشید چی میگم

amir_narimanpour

میگم میزو فهمید که ۸۱۰ چه خودش و چه نسخه بهینه شدش واقعا یه برگ برنده نیس حالا تصور کن سونی بیاد دوباره ۸۱۰ بزااره :unsure:

SAYROS

اگه LG G4 با اگزینوس ۷۴۲۰ عرضه میشد چی میشد :yahoo:
لعنت به ۸۱۰

SAYROS

چرا نظرات من میرن رو حالت در انتظار تایید؟

SAYROS

ممنون از پاسخگوییتون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی