حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اوپو R9S به‌زودی معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

فروش اوپو با گوشی Oppo R9 بسیار رضایت‌بخش بوده است و به‌نظر می‌رسد که شرکت سازنده، برای معرفی یک مدل جدید از این گوشی با نام اوپو R9S آماده می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

به‌تازگی، تصویری رسمی از اوپو در فضای مجازی منتشر شده است که از معرفی یک محصول جدید حکایت می‌کند. شایعات منتشرشده، نشان می‌دهد که محصول جدید اوپو، مدل به‌روزرشده گوشی Oppo R9 با نام اوپو R9S است که پیش‌تر، اعلام شد در پایان سال جاری میلادی معرفی می‌شود.

یکی از هیجان‌انگیزترین شاخصه‌های گوشی Oppo R9، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است و انتظار می‌رود که گوشی اوپو R9S، بخش عکاسی با تغییرات قابل‌توجهی ارائه شود. براساس گزارشات تازه منتشرشده، گوشی اوپو R9S در حال تولید است؛ بنابراین، می‌توان انتظار داشت که این گوشی، به‌زودی معرفی شود.

با این‌حال، باید اعلام کرد که براساس آنچه که برای این گوشی فاش شده است؛ گوشی اوپو R9S با تغییرات کلی نسبتاً کمی در مقایسه با اوپو R9 ارائه می‌شود و از مهم‌ترین تغییرات، می‌توان به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام اشاره کرد که این تراشه با چیپ‌ست Helio P10 اوپو R9، جایگزین خواهد شد. هم‌چنین، شایعاتی مبنی بر استفاده نسخه از جدید از فناوری شارژ سریع VOOC در این گوشی ارائه شده است که در حال‌حاضر، نمی‌توان صحت آن‌ها را تایید کرد.

OPPO-R9s-teaser-leak (1)

برای اطلاع، اوپو R9 به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی آمولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، مجهز شده است و چهار گیگابایت حافظه رم، به‌عنوان یکی از مشخصات‌ قابل‌توجه گوشی قدرت‌مند اوپو، به شمار می‌رود. هم‌چنین، شرکت سازنده، اوپو R9 پلاس را نیز به بازار عرضه کرده است که از مشخصات‌فنی بسیار مناسبی نظیر دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون ۶۵۲، چهار گیگابایت حافظه رم و صفحه‌نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی، استفاده می‌کند.

شرکت اوپو به‌عنوان یکی از سازندگان مطرح بازار چین، عملکرد بسیاری خوبی دارد و پیش‌بینی می‌شود که فروش این شرکت در سال ۲۰۱۶ با ۶۰ درصد افزایش به حداقل ۷۸ میلیون واحد گوشی‌هوشمند برسد. علاوه‌براین، یک تحلیل‌گر فاش کرده است که شرکت اوپو برای سال آینده، فروش هدف ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون واحد گوشی‌هوشمند را مدنظر قرار داده است. البته این رقم در مقایسه با میزان فروش احتمالی اوپو در سال ۲۰۱۶، بسیار بالا است و  عملی‌شدن آن برای شرکت سازنده، بسیار دشوار خواهد بود. احتمالاً محصولات جدید این سازنده چینی، می‌تواند در رسیدن به یک آمار فروش بالا در سال آینده میلادی، کمک نماید؛ با این‌حال و با توجه به روند فروش سازندگان چینی دیگر در بازار و محصولات متنوع آن‌ها، شرکت اوپو برای ادامه‌دادن به روند صعودی فروش خود در سال آینده، کار دشواری خواهد داشت.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/11/oppo-r9s-coming-soon-new-posters-leaked/”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MEGA08

یکم آیفون باش :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی