حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان‌قیمت لنوو K4 Note در ۱۵ دی‌ماه با مشخصاتی غافل‌گیرکننده، معرفی خواهد شد [به‌روزرسانی: احتمال عرضه با نمایشگر ۲K؟]

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

مدتی است که لنوو، تیزری را برای اعلام زمان رسمی معرفی لنوو K4 Note در هند منتشر کرده؛ در حالی که شایعات پیشین از یک رم ۳ گیگابایتی برای این گوشی خوش‌قیمت حکایت داشته‌اند، گزارشات اخیر نشان می‌دهد که لنوو K4 Note به یک رم ۴ گیگابایتی مجهز شده است. برای جزئیات بیشتر، ترنجی را دنبال کنید.

این گوشی توسط لنوو در نمایشگاه CES 2016 (این نمایشگاه، از ۱۶ تا ۱۹ دی‌ماه برگزار می‌شود) معرفی خواهد شد و در هند بنابر یک تیزر رسمی، در ۱۵ دی‌ماه ارایه می‌شود. لنوو، گوشی K4 Note را «Killer Note 2016» نامیده و این، خود نشان می‌دهد که این گوشی به یک شاخصه منحصر به‌فرد نسبت به‌رقبای هم‌قیمت خود ( احتمالاً یک رم ۴ گیگابایتی) مجهز شده است. هم‌چنین لنوو K4 Note، پیشرفت‌های زیادی را نسبت به نسل قبلی خود تجربه می‌کند.

 لنوو K4 Note از یک بدنه فلزی، حسگر اثرانگشت و تراشه NFC بهره می‌برد؛ این حسگر بنابر استاندارد رایج، در پشت گوشی‌ خوش‌قیمت لنوو جای گرفته است. اگرچه هنوز هیچ چیزی تایید نشده اما انتظار می‌رود که لنوو K4 Note به یک نمایشگر فول HD با اندازه‌ ۵ تا ۵٫۵ اینچی مجهز شده باشد.

یکی از بارزترین ویژگی‌های این گوشی، تراشه مدیاتک Helio X10 با هشت هسته پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی است؛ کاربران، می‌توانند این حافظه را تا ۲۰۰ گیگابایت ارتقا بدهند که یک پیشرفت بزرگ نسبت به لنوو K3 Note محسوب می‌شود.

نمی‌توان از لنوو K4 Note، انتظار تغییر خاصی را در بخش عکاسی داشت؛ بنابراین، دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی این گوشی خوش‌قیمت را همراهی خواهد کرد. علاوه براین، انتظار می‌رود گوشی آینده لنوو با اندروید مارشمالو و نسخه‌ تازه رابط‌کاربری Vibe لنوو همراه باشد.

قیمت لنوو K4 Note هنوز رسماً اعلام نشده است اما پیش‌بینی می‌شود که این گوشی نسبت به نسل قبلی خود، کمی گران‌تر باشد؛ البته برخی مدعی هستند که لنوو K4 Note با قیمتی در حدود ۱۴۰ دلار عرضه می‌شود.

به‌روزرسانی: لنوو به‌تازگی، مدعی شده که K4 Note، به یک Killer Display مجهز شده است. در حالی‌که این اصطلاح «کشنده» کمی مبهم است، این احتمال وجود دارد که شرکت سازنده، به‌نوعی به یک نمایشگر ۲K برای این گوشی اشاره می‌کند. در توئیت جدید لنوو آمده است:

چه‌زمانی، یک نمایشگر، بیش‌تر از مجموع پیکسل‌های آن است؟ خود را برای تجربه یک هیجان با لنوو K4 Note آماده کنید. #KillerNote2016

با این‌حال، هم‌چنان انتظار می‌رود که لنوو K4 Note با یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی مشابه نسل قبلی خود، ارایه شود. فعلاً دیگر شایعات منتشرشده درباره این مدل، تغییر خاصی نداشته است.

 [su_button url=”http://www.gizmochina.com/2015/12/27/lenovo-k4-note-releasing-january-5-india/” target=”blank” background=”#6AB999″]gizmochina[/su_button] [su_button url=”http://www.gizmochina.com/2015/12/30/lenovo-k4-note-feature-killer-display-will-2k/” background=”#32a164″]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

تیتر…متن :unsure:

i_love_quality

آقای جهانی بنظرتون صفحه ۴K نداره؟ چون اسمش هم K4 هست یعنی برعکس ۴K :scratch:
و اینکه وقتی اینجوری از پیکسل صحبت میکنه یا ۴K هست یا لااقل ۳K
چون واقعا ۲K در سال ۲۰۱۶ چندان اقوا کننده نیست در سال ۲۰۱۴ گوشی با صفحه نمایش ۲K بوده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی