حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان‌قیمت لنوو K4 Note با حسگر اثرانگشت و پشتیبانی از NFC عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، لنوو قصد دارد تا از نسل آینده گوشی موفق K3 Note رونمایی کند؛ عرضه لنوو K4 Note رسماً تایید شده و این شرکت، به‌تازگی از جزئیات جدیدی از گوشی ارزان‌قیمت خود رونمایی کرده است. همراه ترنجی باشید.

لنوو، اخیراً در یکی از حساب‌های‌رسمی خود تایید کرده است که لنوو K4 Note با یک حسگر اثرانگشت عرضه خواهد شد. هم‌چنین این سازنده، اعلام کرده که لنوو K4 Note از ارتباطات میدانی نزدیک (NFC) پشتیبانی می‌کند. در تصویر تازه منتشرشده، بدنه فلزی این گوشی قابل مشاهده است.

Lenovo-K4-Note-Teaser

 K4 Note از یک حسگر امنیتی اثرانگشت بهره می‌برد و به‌عنوان پاداش، به تراشه NFC مجهز شده است.

در حال‌حاضر، لنوو در یک تیزر تایید کرده که گوشی جدید این شرکت از سری «نوت» به ۳ گیگابایت حافظه‌داخلی مجهز شده است. علاوه‌بر‌این در یک تیزر دیگر، پشتیبانی K4 Note از قابلیت Dolby Atmos تایید شده است. شایعه شده است که این مدل با تراشه ده‌هسته‌ای Helio X10 مدیاتک و ۳ گیگابایت رم معرفی می‌شود. حافظه‌داخلی در K4 Note نسبت به K3 Note، به ۲ برابر افزایش یافته است؛ بنابراین، K4 Note لنوو به ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی مجهز خواهد بود.

Lenovo-K4-Note-India-launch-invite1

دیگر مشخصات‌فنی K4 Note هم‌چنان سر به‌مهر باقی مانده است اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده با انتشار تیزرهای رسمی، بخش دیگری از قابلیت‌های سخت‌افزاری این مدل اعلام شود.

لنوو K4 Note، به‌عنوان جانشین یکی از موفق‌ترین گوشی‌های این شرکت یعنی K3 Note در رویدادی در دهلی‌نو در ۵ ژانویه معرفی شود. بنابراین، قیمت و زمان عرضه‌رسمی این مدل در این مراسم مشخص خواهد شد؛ هرچند شایعات پیشین، مدعی هستند که لنوو K4 Note با قیمتی در حدود ۱۴۰ دلار عرضه می‌شود.

[su_button url=”http://www.fonearena.com/blog/168721/lenovo-k4-note-will-come-with-a-fingerprint-sensor-and-nfc.html” target=”blank” background=”#6AB999″]fonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی