حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی J7 Prime به طور رسمی معرفی شد؛ پردازنده هشت هسته‌ای و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

درطی هفته‌های گذشته، شایعات زیادی پیرامون معرفی یک نسخه تازه از گلکسی J7 با مشخصات بروزشده در فضای وب منتشر شده بود. حال لحظاتی پیش، سامسونگ به صورت رسمی، از تلفن هوشمند گلکسی J7 Prime با مشخصات تازه رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با این تلفن هوشمند، مانند همیشه در ادامه با ترنجی همراه شوید.

gsmarena_002

درحال حاضر، این تلفن هوشمند تنها در کره جنوبی رونمایی شده است اما احتمالا درطی ماه‌های آینده شاهد رونمایی و عرضه آن به سایر نقاط جهان خواهیم بود. براساس اطلاعات داده شده، گلکسی J7 Prime از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ یا به عبارتی همان Full HD استفاده می‌کند. همچنین این دستگاه به یک پردازنده ۸ هسته‌ای با سرعت پردازنده ۱٫۶ گیگاهرتز مجهز شده که البته هنوز نوع این پردازنده مشخص نیست.

gsmarena_003

حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت بوده و از ۳ گیگابایت حافظه رم برای انجام وظایف چندگانه بهره برده است. باتری به کار رفته در این دستگاه یک باتری بزرگ ۳۳۰۰ میلی آمپری مشابه با برخی اعضای سری A و سری C و البته سری J سامسونگ می‌باشد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو، بدنه‌ای فلزی با ضخامت ۸٫۱ میلی‌ متر وبلوتوث نسخه ۴٫۱ از دیگر ویژگی‌های گلکسی J7 Prime می‌باشد. این تلفن هوشمند به زودی با قیمت ۲۸۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

نظر شما چیست؟ شما درباره گلکسی J7 Prime چه فکر می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Only.Toranji

خخخ جالبه و قیمتشم خوبه
کلا سامسونگ با توجه به محبوبیت سری J خصوصا J7 دست به کار شده و اینو داده بیرون و مطمئنا فروش خوبی میتونه داشته باشه

Mustafa Keftanzadeh

کسی میدونه چرا سری A از J قیمتش بیشتره ؟

MEGA08

از نظر سرعت پردازشی زیاد موافق نیستم
بیشتر بخاطر حالت لاکچری بودنشو امکانات دوربینشه

alifh

اگه پردازندش exynos 7 hexa یا ۷۸۸۰ می بود با توجه به cortex a72 و جی پی یو خوب فوق العاده میشد ولی با توجه به این مشخصات احتمالا پردازندش با j7 فرقی نداره فقط فلزی شده و رزولوشن افزایش یافته، رم زیاد شده و دوربین جلو از پنج به هشت مگاپیکسل تغییر یافته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs