حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۳ را با امضای خود باز کنید‍!

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

برخی شرکت ها با تکیه بر قابلیت های ویژه دستگاه های خود، روش های خاصی برای انجام کارها ارایه می دهند. گلکسی نوت ها هم قلم دارند، یک قلم خوب که می شود خیلی کار ها با آن کرد، اگر بپرسید چه کاری مثلا؟ باید این سه قسمت آموزش کار با قلم گلکسی نوت ۴ را به شما پیشنهاد بدهم: قسمت اول : Smart Select ، قسمت دوم : Action Memo و قسمت سوم : Screen Write . این بار یک قابلیت که روی گلکسی نوت ۳ وجود دارد و پیرامون با کردن قفل دستگاه با استفاده ار امضا شماست، را معرفی خواهیم کرد. با ترنجی همراه باشید.

Galaxy-Note-3-toranji-(2)

در این روش شما با تنظیم کردن امضا خود به عنوان راه باز گردن قفل دستگاه، یکی از ایمن ترین راه های باز کردن یک موبایل را تجربه خواهید کرد. بله، هیچ روشی دلنشین تر از حسگر اثر انگشت نیست اما بعد از آن و به غیر از وارد کردن یک رمز طولانی یا کشیدن یک الگو (پترن) قابل یادگیری توسط دیگران، شاید ایمن ترین راه را در باز شدن دستگاه با امضا شما بتوان دید. حتما می دانید که در حال حاضر امضا هر فرد یکی از ساده و ایمن ترین روش های شناسایی ایشان است. بسیار خوب، اما چطور؟

Galaxy-Note-3-S-finder-toranji-(3)

قبل از هر چیز شما هم می توانید از قابلیت فوق العاده S Finder استفاده کنید و اگر زبان گوشی شما انگلیسی است عبارت “Signature” را جستجو کنید تا مستقیما به این بخش از تنظیمات بروید، در غیر این صورت، به منوی تنظیمات> تنظیمات قفل نمایشگر بروید و حالت قفل دستگاه را به Signature تغییر دهید. پس از آن طبق روال پیش بروید.

ابتدا ۳ بار امضای خود را ثبت کنید، سپس یک رمز پشتیبان و کار تمام است، به همین راحتی. اگر گلکسی نوت ۳ دارید و این قابلیت را تست کردید، درباره تجربه خود برای ما بنویسید. نظر شما درباره این قابلیت چیست؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/07/30/signature-unlock-for-the-galaxy-note-3/” target=”blank” background=”#06a570″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HALA MADRID

نوت ۴ این قابلیت رو نداره ؟

Samsung--Electronics

چرا نوت ۴ هم داره
حتی این قابلیت به اس۴ هم اضافه شده بعد آپدیت لالی پاپ فقط تو اس ۴ یکم سخته چون قلم نیست

Ari khan

نه نداره دوست عزیز!!!لااقل من که نتونستم پیداش کنم!

Hadi.N3

مرسی آقای عطا.یی
من قبلا ازین قابلیت استفاده میکردم
یه نکته هم داشت،قبل از آپدیت لالیپاپ در این قفل یه باگ وجود داشت اونم این بود که اگر یک پسورد پشتیبان تعریف میکردم بعد اگه میخواستم این نوع قفل رو عوض کنم دیگه نیاز نبود حتما همون پسورد پشتیبان رو درست وارد کنم،هر عدد اشتباهی هم میزدم میشد بازش کرد و قفل رو تغییر داد (نسخه اگزینوس)
اما توی لالیپاپ درست شد

raminrx7

منم امتحان کردم اینو باحاله ولی چون نیاز داره هی قلم رو از جاش بیرون بیاری بعد ۲روز خسته میشه ادم
به نظرم بهترین security سنسور اثر انگشت اس۶ و ایفون ۶ هست که هم خوب و هم سریع کار میکنن

SAYROS

امنیت KNOCK CODE الجی هم خیلی بالاست

Galaxy.note

میشه لطفا بگید رو نوت ۳ نئو مدل تک سیم کارت n.750 آیا جواب میده یا خیر؟؟منتظرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)