حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) در یک طرح مفهومی کاملا غیر قابل وقوع اما جالب

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

چند دقیقه پیش بود که یک طرح مفهومی قابل باورتر از گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) را با هم دیدیم و گفتیم از این به بعد باید بیشتر شاهد چنین طرح هایی باشیم، هر چند همان موقع که آن مطالب را آماده می کردیم متصور نبودیم که به این سرعت یک طرح دیگر را شاهد باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا یک طرح مفهومی غیر قابل وقوع اما جالب را با هم ببینیم.

Galaxy S7 (2)این یک طرح زیباست که الهام های زیادی از دستگاه های مختلف موجود گرفته است و چند نوآوری محدود هم دارد. مثلا حسگر اثرانگشت در لبه سمت راست دستگاه همانند چیزی که در خانواده زد ۵ دیدیم خود یک الهام واضح است و یا طراحی ترکیبی از گلکسی اس ۶، آیفون ۶ و اکسپریا زد خود باعث غیر قابل وقوع بودن این طرح می شود.

اما یکی از نکات جالب این طراحی،دوربین دوتایی در پشت برای ضبط محتوای مناسب برای عینک واقعیت مجازی (VR) است. درب پشتی شیشه ای نیست و قابل باز شدن توسط کاربر که به نظر می رسد از این بخشش خوشحال شوید.

نکته جالب دیگر در ابتکار به کار رفته برای دکمه های لمسی بازگشت و برنامه های اخیر است. در این طرح برای این بخش از نمایشگر جوهر الکترونیک استفاده شده که کار نویی به حساب می آید.

به هر روی اینها همه طرح های خیالی و مفهومی از آنچه که طراح علاقه مند به زمینه فناوری در نظر دارد، است و لزوما ارتباطی به خروجی نهایی ندارد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم:

نظر شما درباره این طرح مفهومی چیست؟ گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) می تواند بدین شکل باشد؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/one_samsung_galaxy_s7_concept_suggests_eink_buttons_another_sticks_to_the_current_gen-blog-15581.php” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S-M-B

گوشه کناری اش شبیه Z1 نیست؟ :negative:

rubiker

قشنگ بود ولی خداییش سنسور بیومتریکش خیلی تخیلی بود

SONY 1946

هر کی از ننش قهر میکنه میره یه طرح میده :wacko: :scratch:

bvb

دقت کردین این طرح های مفهومی که قبل از معرفی یه گوشی معرفی میشن از خود گوشیه قشنگ ترن؟؟ این شرکتا از روی این طرح های مفهومی گوشیاشونو طراحی کنن بهتره افسوس چه طرح های مفهومی باسه همین لومیا ۹۵۰ اومد هوش از سر آدم میبرد اما آخرش مایکی چی ساخت!!! دیگه واقعن به این مایکی باید گفت چرا؟؟؟؟؟

آیناز76

با سلام -آخه طرح کشیدن آسونه ولی اجرای عملی اون طرخ وحل مشکلات تکنولوژیکی به سادگی طراحی نیست..

Desert Wolf

نه عزیزم سامسونگ اس هفت معرفی نمیشه تا وقتی اپل ی گوشی معرفی نکنه بعد سامسونگ بیاد از روش بزنه خدایی تا این حد کپی رو کجای دلم بزارم اخه هنذفری دیگه چیه که کپی میزنه :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)