حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۸ با حافظه رم ۶ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی ارایه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تا نمایشگاه MWC 2017 و معرفی گلکسی اس ۸ در همان حوالی حدودا ۳ ماه فرصت باقی است و با عدم حضور گلکسی نوت ۷ در بازار، کم کم شایعات معرفی گلکسی اس ۸ بیشتر و بیشتر می شوند. هنوز هیچ سند لو رفته ای مبنی مشخصات سخت افزاری گلکسی اس ۸ منتشر نشده است اما شایعات برای خود زمزمه هایی می کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین شایعات درباره حافظه داخلی و حافظه رم Galaxy S8 را با هم مرور کنیم.

سامسونگ معمولا یکی از پیشرو ها در زمینه افزایش حافظه رم و حافظه داخلی در اکوسیستم اندروید بوده است، برای مثال گلکسی نوت ۳ اواسط سال ۲۰۱۳ معرفی شد و حافظه رم  گیگابایتی را ارایه کرد. همینطور درباره گلکسی اس ۳ سال ۲۰۱۲ در نسخه امریکا شاهد حضور ۲ گیگابایت حافظه رم بودیم که در زمان خود حافظه رم زیادی به حساب می آمد.

حال امسال شاهد ارایه دستگاه های زیادی با انتخاب حافظه رم ۶ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی هستیم، پرچمدارهای شرکت های ریز و درشت چینی که قصد بلعیدن بازار را دارند. سامسونگ خود از بزرگترین تامین کننده های حافظه رم و حافظه داخلی است و اصلا بعید نیست که برای پرچمدار بعدی خود تصمیم به ارایه گزینه ای با حافظه رم ۶ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بگیرد.

تست سرعت های امسال نشان داد که پرچمدارهای اندرویدی هنوز نیاز به حافظه رم بیشتری دارند. برای مثال نمونه وان پلاس ۳ با حافظه رم ۶ گیگابایتی از پس مدیریت رم به خوبی بر می آید، پس بعید نیست که سامسونگ نیز برای رفع این نقص اندرویدی تصمیم به استفاده از ۶ گیگابایت حافظه رم داشته باشد. حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی اما با اجتمال وجود پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، خیلی محتمل نیست اما اگر از این زاویه نگاه کنیم که سامسونگ دوست ندارد پرچمدارش در گزینه هایی که شیائومی یا هواوی پرچمداران خود را ارایه می دهند، چیزی کم داشته باشد (!) می توان حضور آن را محتمل دانست.

نظر شما چیست؟ به نظر شما شایعه دور از انتظاری نیست. اگر اخبار پیرامون گلکسی اس ۸ را پیگیری می کنید باید بگوییم دیروز نیز در ترنجی خواندیم که گلکسی اس۸ و شیائومی می۶ اولین میزبان های پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در سال ۲۰۱۷ خواهند بود!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/galaxy_s8_might_have_of_6gb_of_ram_256gb_of_storage_and_priced_like_the_s7_-news-21852.php”]Gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

رم که مجبوره حداقل ۶ بزنه چون اسناپ ۸۳۰ یا ۸۳۵ با ۶ گیگ رم معرفی شدن و چه بسا ۸ هم بزاره
خود سامسونگ چند ماه پیش حافظه ۱۲ گیگ ساخت
ولی باید به فکر فروش محصول سال بعد باشن
مثلا برای s7 پورت تایپ c نذاشت یا شارژر نسل ۳ چون باید نوت ۷ جز قلم چیزی از s7 edge بیشتر میداشت .
اما
مدیریت رم مقصر گوگل هست ویندوز که دیگه اسمشو نیاری بهتره .
حافظه ۶۴ پایه بزاره بازم جای شکر داره
اگر ۲۵۶ بزاره دیگه کسی حافظه جانبی نمیخره و چون سامسونگ خودش تولید کننده پایه هست ضرر میکنه .
هم باید گوشی بفروشه هم رم و ….
تعمیرکارهای چینی رم ۲۵۶ روی آیفون ۱۶ گیگ نصب کردن با هزینه تمام شده ۲۰ دلار
صدای اپل هم در آمد
کاش تو ایران میشد چیپ حافظه را عوض کرد مثل چین

Farshid

رم احتمالش زیاده ولی حافظه ۲۵۶ برای پایه یکم به نظر زیاد میاد
البته اگه منظور یکی از انتخابها باشه منطقیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)