حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گسترش استودیوی رنگ برای ورسا نوت ۲۰۱۶ نیسان

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

سال گذشته بود که نیسان استودیو رنگ برای نیسان جوک را راه اندازی کرد. نیسان امسال در نمایشگاه ماشین لوس آنجلس اعلام کرد که در حال گسترش طیف های رنگی برای پوشش استودیو محبوب و ارزان خود بخصوص برای مدل های هاچبک است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طیف های رنگی که به صاحبان خودروها اجازه می دهد که به سبک خود خودرویی سفارشی سوار شوند. خریداران از ۱۳ رنگ اصلی و ۶ رنگ اکسنت مختلف می توانند استفاده کنند. این رنگ ها را می توانید در قسمت های لبه جلو، قاب آئینه های بغل، دستگیره درها، طرح هاچ عقب خودرو، اسپویلر عقب سقف و همچنین چرخ هایی با رنگ های متفاوت ببینید.

1

2

سفارشی سازی رنگ استودیو برای تمام نسخه های نوتSR امکان پذیر است. صاحبان ورسانوت ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ هم می توانند با پرداخت هزینه های اضافی خودروئی سفارشی داشته باشند.

طیف های رنگی برای استودیو رنگ ها بر روی ورسا شامل، مشکی، سفید، قرمز، بنفش، نارنجی و فیبرکربن هستند. همانطور که در عکس مشاهده می کنید در کابین خودرو در قسمت های حلقه های دریچه های هوا، پوشش آینه عقب، حلقه های اسپیکر و کف پوش ها هم از رنگ های سفارشی استفاده شده است.

3

4

[su_button url=”http://www.slashgear.com/nissan-color-studio-expands-to-cover-versa-note-13414509/” background=”#189d5c”]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

لامصب ایرانخودرو سایپای لعنتی یاد بگیر مشتری مداری رو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....