حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش تازه یک منبع ایتالیایی، بسته بندی و تاریخ عرضه آیفون ۷ را نشان می‌دهد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

تنها دو ساعت باقی مانده تا اپل از جدیدترین آیفون‌های خود رونمایی کند و حالا سرعت منتشر شدن آخرین شایعات به اوج خود رسیده است. در این میان، یک منبع ایتالیایی اعلام کرده که آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس در تاریخ ۱۶ سپتامبر سال جاری روانه بازار خواهند شد. همچنین این منبع، تصاویری از بسته‌ بندی‌های آیفون ۷ منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

این منبع به نقل از شرکت تولید کننده اصلی آیفون‌های اپل یعنی فاکس‌کان گفته است که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل به صورت جهانی در تاریخ ۱۶ سپتامبر عرضه خواهند شد و تاریخ پیش خرید این محصولات در طی این هفته صورت خواهد پذیرفت. اگر یادتان باشد، دیروز چند تصویر از بسته بندی منتسب به آیفون ۷ در فضای وب منتشر شد اما همانطور که در ترنجی خواندید، این تصاویر کاملا دروغین بودند.

18163-16364-confezione-iphone-7-630x581-l

حال این تصاویر جدید بسیار به واقعیت نزدیک‌تر هستند و می‌توان گفت که شکل نهایی بسته بندی این محصولات به صورت بالا خواهد بود. بسته بندی آیفون ۷ دقیقا شبیه به آیفون ۶ می‌باشد؛ یک جعبه سفید که در لبه‌های آن، نام آیفون ۷ با رنگ خود آیفون نوشته شده و بر روی جعبه، یک طرح برجسته از آن آیفون نیز استفاده شده است. اپل در ساعت ۹:۳۰ امشب از آیفون‌های جدیدش رونمایی خواهد کرد، پس فراموش نکنید که ترنجی را دنبال کنید.

نظر شما چیست؟ شما درباره آیفون ۷ و ۷ پلاس چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/16/09/07/italian-report-shows-alleged-iphone-7-box-design-points-to-sept-16-launch” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]AppleInsider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Orion2016

جابز عزیز دلمان برایت تنگ شده است، 😥 😥 😥

Mostafa

چجوری زنده ببینیم کنفرانسو؟

Playstation4

امشب عجب شبیه…معرفی آیفونای جدید…کنفرانس سونی برا ps4 neo….اهنگ فوق العاده ساسی به نام سلام…best night…

Mustafa Keftanzadeh

منتظرم ببینم اینبار چطوری مارو گول میزنه تا آیفون ۷ بخریم (شوخی):scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs