حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گران قیمت ترین خودرو کدام است؟

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

چه خودرویی گرانترین در بین دیگران است؟ احتمالا شما هم مانند ما هیچ وقت به جواب دقیقی نرسیده وهمیشه با انواع مختلفی از اطلاعات سر وکار داشته اید. در ادامه پاسخ جامعی به این سوال خواهیم داد.


گرانترین خودرو ها در دو طبقه کلاسیک و مدرن دسته بندی می شوند. در قسمت کلاسیک که بیشتر آن ها در حراجی های معروف در کشور های مختلف توسط کلکسیونر های علاقه مند و صد البته ثرومتمند خریداری شده و گاه در پی کشمکش دو سرمایه دار بر سر یک خودرو قیمت ها بسیار بالا می روند. تا به اینجا بیشترین مبلغی که برای یک خودرو در یک حراج عمومی پرداخت شده نزدیک به ۲۳ ملیون پوند برای یک فراری ۲۵۰ GTO بوده است. البته خبر هایی نیز در دست است که در حراجی های خصوصی تا ۲۵ ملیون پوند هم معاملاتی انجام شده!

image

خب،این از خودرو های کلاسیک.در مورد خودروهای جدید چطور؟ ما لیستی از گران قیمت ترین خودرو های موجود در حال حاضر را جمع آوری کرده ایم که در ادامه شاهد آن هستد.

هایپر کار ها

image

امکان ندارد شما در مورد سوپراسپرت های کمیاب فکر کنید ولی مک لارن P1 ، فراری لا فراری ، و پورشه ۹۱۸ در ذهنتان نیاید. این سه خودرو در طی سال های اخیر همیشه در صدر گرانترین و قدرتمند ترین خودروهای موجود بوده اند. پورشه ۹۱۸ ارزانترین خودرو در بین این سه گانه است حتی با پکیج سفارشی Weissach Package که آن را سریعتر و سبک تر میسازد برچسب قیمتی در حدود ۶۲۵ هزار پوند دارد.

image

مک لارن P1 و لافراری هر دو در حدود ۱ ملیون پوند می ارزند که لافراری در مدل استاندارد گرانترین خودروی حاضر در این لیست است. البته به دلیل اینکه این خودرو ها در تولید بسیار محدود عرضه شده اند در بازار های آزاد قیمت بیشتری نیز پیدا میکنند که اخیرا مالک یک لافراری آن را ۳٫۲ ملیون پوند به فروش گذاشته است!

بوگاتی ویرون

image
در ده سال گذشته همیشه بوگاتی ویرون در مقام سریعترین و گران ترین خودرو ها بوده ولی در چند سال اخیر نام های بسیاری جایگاه این خودروی فرانسوی_آلمانی را تهدید کرده اند.
برچسب قیمتی ۱٫۸ میلیون پوند برای آن اثباتی برای ارزش بالای آن است. البته این خودرو هم اکنون از خط تولید خارج شده و امکان دارد در بازار آزاد هر قیمتی را به خود ببیند که کماکان برای مدل های خاص آن نیز همینطور هم می باشد. همگان منتظر خودروی جدید بوگاتی که احتمالا در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ به نام شیرون رونمایی خواهد شد، هستند.

هایپر کار های تولید محدود

image

در دنیای خودرو همیشه خودرو های دست ساز و سفارشی قیمت بسیار گزافی دارند و اگر این خودرو ها اسپرت و قدرتمند نیز باشند که دیگر هیچ! خودروهایی از قبیل Trion Nemesis , Zenvo ST1 , Icona Vulcano تشنه مقدار زیادی از صفر های حساب بانکی شما هستند. برای مثال برای خرید لاکان هایپر اسپرت این خودروی عربی، شما نیاز به ۲٫۲ ملیون پوند پول نقد دارید که ریسک بزرگی است چون برند معروفی نیست و احتمال اینکه در آینده کم ارزش شود وجود دارد. احتمالا هیچوقت هم در آینده تبدیل به خودرویی کلاسیک نشود.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad.R.1

واسه اینا هم وام ۲۵ میلیونی میدن؟ :whistle: :wacko:

pika

تا فراری هست کسی نمیتونه حرف از گرون قیمت بودن بزنه B-)
به وجد آور ترین (چه کلمه باحالی!) ماشین دنیاست :yahoo:

Awat

لامصب از هر طرف میبینی دلو میبره
خیلی باشکوهه
رنگ قرمز و صدای غرش موتورش
انگار هیولاس

Amin Y

اینا باید جلو پراید لنگ بندازن :yahoo: :whistle:

Sosha

جدا اگه قیمت پراید رو نسبت به امکانات و تکنولوژی و کیفیتش در نظر بگیری گرون ترین ماشین جهانه :wacko:

raminrx7

بین p1 و spider موندم خخخخخ

milad danesh

فقط p1 خیلی قشنگه …. اخری هم زشته چون صاحبش عرب هست خخخخ … ولی اخری فقط سرمایه گذارش عرب هست همه طراحی و ساختش توی ایتالیا انجام میشه

Rasool Azizi

بذار هرچی هست باشن نیسان جی تی آر با یک دهم قیمت اینا با پکیج AMS به خاک و خونشون میکشه
الان یه سری میان…
تا دنیا دنیاست ماشینی مثل جی تی ار با این حجم موتور و سیلندر نمیتونه رکوردارو جابه جا کنه مگه اینکه سری بعدی نیسان

Awat

یه مدل GTR Godzlila هستش که ۱۳۵۰ اسب قدرت داره
هم تو درگ هم تو سرعت نهایی بوگاتی و باقی ماشین ها رو لههههه کرد
کلیپش تو یوتیوب موجوده
عشق است made by Japan

Mr pixel

قانون کار چقده؟۷۳۰ تومن
قیمت پراید چقدره؟۲۲ تومن
واسه خرید یه پراید من تحصیل کرده چقدر باید کار کنم بافرض اینکه خرج دیگه ای هم ندارم؟۳۱ ما
خوب رفیق من با دیپلم مهاجرت کرده.کارش اینه که باید چک کنه در نوشابه ها همشون توسط دستگاه بسته میشه.و دستگاه درست کار میکنه.ماهی چقدر میگیره ۱۰۰۰ پوند.تو سه سال چقدر میشه؟۱۵۰ ملیون تومنفک کنم نه؟… 😥

just samsung

کوئینگ زگ رو یادتون رفت

Ali

لامبورگینی سستو المنتو هم دنیاییه برا خودش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین برتری