حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوله‌پشتی بازی HP،سبک و باریک ولی همچنان نمونه اولیه

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

یک کوله‌پشتی همراه با یک کامپیوتر کامل شاید به نظر احمقانه برسد، اما این ایده می‌تواند به منظور لذت بردن از واقعیت مجازی واقعا کاربردی باشد. Alienware، Zotac و MSI همگی کوله‌پشتی‌های حامل کامپیوتر برای استفاده با عینک واقعیت مجازی HTC Vive هستند را معرفی کرده‌اند و نشان دادند که این محصول چقدر می‌تواند برای سرگرمی بدون محدودیت مکانی جذاب باشد؛ اما هیچ‌کدام از این محصولات به جذابیت کوله‌پشتی HP نیستند؛ این محصول به عنوان بخشی از محصولات ویژه‌ی بازی این شرکت که با عنوان Omen X شناخته می‌شوند، برای اولین بار در رویداد این هفته‌ی HP ارائه شده است.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه باشید.

HP همچنان از این محصول به عنوان یک نمونه اولیه و نه محصول نهایی، یاد می‌کند و جزئیات محصول نهایی را فاش نکرده است. این کوله‌پشتی از پردازنده چهار هسته‌ای core i7 اینتل به علاوه کارت گرافیکی نامعلوم بهره می‌برد که موفق شد امتیاز ۱۰٫۸ از ۱۱ را در تست عملکرد Steam VR به دست آورد. براساس نتایج Tom Hardware این امتیاز با گرافیک Zotac’s GTX 980 Ti در یک سطح است. HP اعلام کرد که این کامپیوتر کوله‌ای ۴٫۵ کیلوگرم وزن دارد؛ که وزن کمی نیست اما برای یک فرد بزرگسال بسیار مناسب است. این سیستم کمی ماژولار طراحی‌شده یعنی شما می‌توانید این سیستم را از کوله‌پشتی جدا کرده و به عنوان یک کامپیوتر رومیزی از آن استفاده کنید، به علاوه دو باتری بزرگ آن با کابل های قطوری که به زیرسیستم متصل می‌شوند در دو جیب طرفین این کوله‌پشتی تعبیه‌شده‌اند.

متأسفانه فرصت استفاده از این محصول در رویداد HP بسیار کوتاه بود و جز یک بازی تیراندازی معمولی که البته بسیار روان و خوب اجرا می‌شد؛ فرصت تست بازی‌های بیشتر و سنگین تر را نداشتیم. اگرچه این دستگاه همچنان نامی ندارد اما می‌تواند به زودی فروشگاه‌های سرگرمی واقعیت مجازی و همین طور شرکت‌هایی که از واقعیت مجازی‌های بزرگ برای طراحی و معماری استفاده می‌کنند را منقرض کند. همین طور امیدواریم این محصول در رنگ‌هایی بجز قرمز و مشکی خشن نیز عرضه شود ولی حداقل تا اینجا طراحی این محصول رضایت‌بخش بوده و امیدواریم هرچه زودتر HP این کوله‌پشتی را به دست مشتری‌های خود برساند.

[su_button url=”http://www.theverge.com/circuitbreaker/2016/8/19/12555550/hp-omen-x-virtual-reality-gaming-backpack-computer-hands-on” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش