حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کورسیر نسخه Special Edition حافظه‌های رم DOMINATOR PLATINUM DDR4 را معرفی کرد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار

کورسیر ساعاتی پیش از نسخه پیشرفته و بهینه‌شده حافظه‌های رم DOMINATOR PLATINUM DDR4 با روکش کروم و آلومینیم برس خورده به رنگ مشکی پرده برداشت؛ حافظه‌های جدید علاوه بر کیفیت ساخت بالاتر و اورکلاک آسان تنها با فشردن یک دکمه، دارای هیت‌سینک و راهکار خنک‌سازی جدیدی نیز می‌باشند که کورسیر آن را DHX Cooling نام‌گذاری کرده‌است.

با ترنجی در ادامه مطلب و آشنایی بیشتر با این سری از رم‌های جدید کورسیر همراه باشید.

اگر یادتان باشد کورسیر چند ماه پیش هم رم‌های سری DOMINATOR PLATINUM DDR4 را بروزرسانی کرده‌ بود و در بالای هیت‌سینک دو LED کوچک قرار داده‌ بود. در سری جدید هم که Special edition نامیده می‌شود این LEDها مشاهده می‌شوند.

file-d4a6d0563e06045109این‌ رم‌ها فقط در کیت‌های ۳۲ گیگابایتی (۲x16GB یا ۴x8GB) و با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز و تایمینگ‌ نسبتاً تنگ ۳۶-۱۶-۱۶-۱۴ عرضه می‌شوند. با استفاده از پروفایل XMP، این رم به سادگی و با فشردن تنها یک دکمه به فرکانس مورد نظر یعنی ۳۲۰۰ مگاهرتز اورکلاک می‌شود و البته طبق گفته وب‌سایت کورسیر می‌توان این رم را تا فرکانس ۳۶۰۰ مگاهرتز نیز به راحتی اورکلاک کرد. سیستم خنک کننده DHX Cooling نیز در این رم یافت می‌شود که با طراحی ویژه هیت‌سینک‌ها و دفع گرما به هر چه خنک‌تر ماندن رم کمک می‌کند.

file-21e4c68e2ee18a7907 file-55ab2526717b7d51f1جالب است که بدانید کورسیر تنها ۵۰۰ عدد از این رم‌ها را خواهد ساخت و طبیعتاً نباید انتظار قیمت معقولی را داشت!

این حافظه‌های رم DDR4 به‌طور کامل با چیپ‌‌ست‌های سری ۱۰۰ و X99 سازگاری دارند. برد مدار چاپی (PCB) 10 لایه هم باعث سیگنال‌رسانی بهتر و کاهش نویز در این حافظه رم می‌شود که اورکلاک بیشتر و پایداری آن را در فعالیت‌های سنگین و نیمه‌سنگین تضمین می‌کند.

file-aad11ad0535421ef52ماژول‌های رم DOMINATOR PLATINUM SE DDR4 با نهایت توجه به جزئیات در کنار بهترین تجهیزات و تنها در ۵۰۰ نسخه محدود تولید شده‌اند. واضح است این ماژول‌های رم تنها دسته‌ای محدود از کاربران حرفه‌ای را هدف قرار داده‌اند.

مدیرعامل و موسس کورسیر “اندی پاول”

دیدگاه شما چیست؟

[button type=”button” link=”http://www.guru3d.com/news-story/corsair-releases-dominator-platinum-special-edition-ddr4-memory.html”]Guru3D[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

ببخشید. منظورتون از تایمینگ تنگ، احتمالا میزان تاخیر نسبتا کم نیست؟ معادل Latency؟

siavash-t

حتما همین طوره. چون من تا حالا تو بررسی و یا معرفی رم ها این اصطلاح رو نشنیده یا نخوانده بودم، برام عجیب به نظر رسید. ممنون بابت توضیح.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com