حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوالکام از Meizu به دلیل نقض حق ثبت اختراع در سه کشور شکایت کرد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار

همانطوری که می‌دانید حق ثبت اختراع یکی از مهم ترین ارکانی است که میان شرکت‌های فناوری به شدن مطرح است. شما به راحتی نمی‌توانید با ایده گرفتن از یک محصول و یا یک فناوری، به صورت اختصاصی از آن استفاده کنید و کسب اجازه رسمی بسیار حائز اهمیت است. کوالکام از برند Meizu که یکی از برند های مطرح اسمارت‌فون در چین به حساب می‌آید در سه کشور آمریکا، آلمان و فرانسه شکایت کرده است. در ادامه همراه باشید.

کوالکام ادعا می کند که جلوی فروش گوشی‌های هوشمند Meizu باید گرفته شود و این شرکت باید برای ادامه فروش به سراغ مذاکره با کوالکام بیاید اما به نظر می‌رسد Meizu اتهامات وارد شده را قبول نکند.

در ماه ژوئن، کوالکام ادعا کرد که گوشی های Meizu که مخصوصا از سری چیپست‌های مدیاتک استفاده کرده است حق اختراع کوالکام را در زمینه ارتباطات ۳G و ۴G نقض کرده است. در آن زمان، شرکت Meizu به ما گفت که با کوالکام وارد مذاکره شده است و قرار است با این شرکت بزرگ در زمینه تولید چیپست به توافق برسد اما فعلا که اینطور نشده است.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Qualcomm-sues-Meizu-in-three-countries-following-patent-infringements_id86610″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AK_007

این مگ مشکل مدیاتک نیست?

Mehrdad_ma

گوشی که چیپ مدیاتک استفاده میکنه باید با کوالکام مذاکره کنه و بگه از مودمش استفاده کنه وگرنه باید از مودم خود مدیاتک استفاده کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....