حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپین تبلیغات ویندوز ۱۰ آغاز شد، هدف اول کودکان

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت در آستانه عرضه رسمی و جهانی ویندوز ۱۰ است و باید یک عرضه پرشکوه را کارگردانی کند. در بازاری که زرق و برق دیگر سیستم عامل ها چشم کاربران از ویندوز غافل کرده است، مایکروسافت برای پس گرفتن سهم بازار از دست رفته خود، باید تلاش ویژه ای داشته باشد، به خصوص که این ارایه به تلفن های همراه این اکوسیستم هم یک جان دوباره می بخشد. برای همین منظور است که مایکروسافت کمپین جدید خود را پیرامون تبلیغات ویندوز ۱۰ آغاز کرده است و این اولین ویدیو منتشر شده است. با ترنجی باشید تا این ویدیو جالب را با هم ببینیم.

windows-10-boxshots-1436615442-0-12

ویندوز ۱۰ دارای قابلیت های زیادی است که بقیه سیستم عامل های دسکتاپ و موبایل از آن بی بهره و یا نمونه ضعیف تری از آن را دارند. در این ویدیو نگاه ویژه مایکروسافت به کودکان را می بینیم. کودکان نمی توانند کلمه های عبور را حفظ کنند و یا درباره امنیت سیستم عاملی که از آن استفاده می کنند نگران باشند. آن ها هر صفحه لمسی را که می بینند، می خواهند لمس کنند. آن ها توقع دارند که دستگاه ها به آن ها گوش بدهند، حرف بزنند، آهنگ بخوانند و لطیفه های خنده دار تعریف کنند. اگر این کودک ها به خوبی رشد پیدا کننده، تکنولوژی هم همانند آن ها می تواند به خوبی رشد کند. آن ها چیزهایی خواهند ساخت که والدین حتی نمی توانند در آرزوی خود ببیند چرا که این کودکان با ویندوز ۱۰ بزرگ شده اند! برای همه ما، آینده هم اکنون آغاز می شود.

Windows 10 (2)ویندوز ۱۰ راه های آشناتری (همانند خود ما انسان ها، نه همانند سیستم عامل یا دستگاه های بی جان) برای انجام دادن کارها دارد! در ادامه با هم این ویدیو را تماشا می کنیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/Ouwcl[/aparat]

نظر شما درباره ویندوز ۱۰ چیست؟ مایکروسافت می تواند موفق باشد؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/microsoft_starts_windows_10_ad_campaign_focusing_on_children-blog-13147.php” background=”#0fc5b7″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

کودکان ؟
مگه میشه ؟ مگه داریم؟
قزوی…. ؟ :scratch:

———————–
بشدت منتظر نسخه موبایلشم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)