حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی BLU گوشی هوشمند ۱۹۹ دلاری vivo 5R را رسما معرفی کرد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

کمپانی BLU گوشی هوشمند ۱۹۹ دلاری vivo 5R را با بدنه ی فلزی و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و پردازنده ۴ هسته‌ای بزودی وارد بازار خواهد کرد. این تلفن با قیمت رقابتی خود می‌خواهد خط و نشانی برای دیگر تلفن‌های اقتصادی بازار بکشد.

با ترنجی همراه باشید…

کمپانی آمریکایی گوشی های هوشمند با برند BLU یک گوشی هوشمند جدید میان رده را در صف عرضه قرار داده است. گوشی که قرار است معرفی شود BLU VIVO 5R نام دارد که با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه و به فروش خواهد رسید. در اصل این گوشی ویرایش دوم و یا ورژن تازه شده ی گوشی vivo 5 است که در نیمه اول سال ۲۰۱۶ عرضه شد و حال ورژن تازه شده ی آن در صف عرضه قرار دارد. بر روی برگه این گوشی پیشنهادات بسیار زیادی برای قیمت پیشنهادی داشته است اما مشتری های sprint و verizon باید به یاد داشته باشند که گوشی vivo 5R با این شبکه های حامل سازگار نمیباشد.

هنوز قطر این گوشی موبایل ۸٫۱ میلی متر باقی مانده است و جنس آن نیز از فلز است و سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو بر روی آن سوار است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح صفحه ی ۱۰۸۰ پی و قابلیت هایی مانند اسکن اثر انگشت در پشت گوشی می‌باشد. پردازنده‌ای که بر روی این گوشی قرار دارد از مدل media tek 6753 می‌باشد که با یک پردازنده ی اوکتا کور همراه است و دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش و سازگاری مخابراتی با شبکه های GSM در سراسر دنیا که شامل AT&T,T-Mobile,cricket, metroPCS, straghit talk, pure talk USA و دیگر شبکه ها می‌باشد.

blu-vivo-5r-1 blu-vivo-5r 4

به علاوه این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مدل sony IMX258 (که مشابه گوشی هوشمند سونی اکسپریا ایکس ای است) را میزبانی می‌کند که قابلیت تشخیص صورت و فوکس اتوماتیک نیز دارد. همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه گسترده سلفی که باید برای عکس های گروهی بهینه سازی شده باشد بر روی این گوشی وجود دارد. vivo 5R توسط یک باطری ۳۱۵۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود و با تکنولوژی DTS surround sound همراه است و در رنگ های خاکستری و طلایی روانه بازار خواهد شد.

BLU VIVO 5R به نظر بسیار پیشرفته تر و بهتر از یک گوشی ۱۹۹ دلاری میباشد و احتمالا مورد علاقه خریدارانی که معیار خریدشان بودجه است قرار گیرد. در کنار moto G4 و پرچمداران کمپانی هایی مانند سونی , الچی , سامسونگ , اپل و اچ تی سی پیدا کردن یک گوشی هوشمند با قیمت تنها ۱۹۹$ و با سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو و قابلیت ها و ویژگی هایی که گفتیم کار بسیار سخت و دشواری خواهد بود و نسبت به مشخصات و قابلیت های این گوشی قیمتی ک برای آن در نظر گرفته شده بسیار دور از ذهن میباشد و غیر ممکن به نظر میرسد.

BLU VIVO 5R هم اکنون آماده برای پیش خرید در سایت های amazon و best buy می‌باشد و تاریخ تحویل آن نیز برای ۲۱ سپتامپر برنامه ریزی شده است.

البته حدود چند ماه پیش هند ادعای عرضه ی یک گوشی هوشمند با قیمت کمتر از ۱۰ دلار را کرد ولی در هر صورتی vivo 5R با قابلیت ها و ویژگی هایی ک دارد نسبت به قیمتش ارزش بالایی دارد.

نظر شما در مورد این گوشی رده بالا با قیمت پایین چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com