حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کسب امتیار ۸۳ هزار در ان‌تو‌تو توسط Huawei Kirin 950

نوشته

8 سال قبل | 24 دیدگاه | ترنجی

Huawei Kirin 950 معرفی شد. این چیپست از سوی هوآوی برای برپا کردن گردوخاکی اساسی در چیپست ها رونمایی شده است تا بتواند هوآوی قدرت خود را به رخ رقبا بکشد. Kirin 950 هشت هسته‌ای با فناوری ۱۶nm big.LITTLE است. چهار هسته ARM Cortex-A72 با فرکانس ۲٫۵۳GHz در کنار چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۸GHz در کنار Mali-T880MP4 قرار دارد. این چیپست در تصویر منتشرشده مربوط به دستگاهی توسط هوآوی توانسته است به امتیاز ۸۳ هزار دست پیدا کند. در ادامه همراه باشید.

امتیاز ۸۲,۹۴۵ در ان‌توتو صرفاً مربوط به پردازنده نیست و عوامل دیگری نیز تأثیر گذار خواهد بود اما بدون شک منکر این چیپست نمی‌توان شد. دیگر رقبا در این رنچ امتیازهایی در حدود ۶۰ هزارتا ۷۰ هزار دارند. از این بابت بسیار خوشحال هستیم که چیپستی پرقدرت رونمایی شده است و می‌تواند دستگاه‌های هوآوی را یک درجه بالاتر ببرد اما امیدوار هستیم دیگر مسائل فدای یک امتیاز نشده باشند! مصرف باتری و گرمای تولیدشده در انتخاب کاربر از اهمیت بالایی برخوردار بوده که هواوی باید در نظر گرفته باشد.

kirin-950-antutu

نکته بسیار مهم دیگر در این امتیاز، دستگاه است. همان‌طوری که در تصویر بالا معلوم است شرایط در نظر گرفته‌شده عادی نیست زیرا از یک مادربورد و صفحه‌نمایش به‌صورت متفرقه استفاده‌شده است که به نظر می‌آید دستگاه Huawei Mate 8 خواهد بود. همین مورد تأثیر مستقیمی بر روی امتیاز دارد و مسلماً دستگاه کمتر داغ شده و بیشتر امتیاز خواهد گرفت. باید منتظر تست‌های دیگر بر روی دستگاه‌های واقعی‌تری باشیم. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.gforgames.com/gadgets/huawei-kirin-950-destroys-competition-benchmark-49754/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gforgames[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dontbon

باید ببینیم عملکردش چجوریه 🙂 ما که منتظر نسخه نهایی Z5 compact هستیم….نسخه آزمایشی امتیاز ۶۶ هزار رو آورد B-) آقا صدرا چجور نظرات.پیشنهاد… رو بدستتون برسونیم؟؟؟؟؟؟؟

Dontbon

ممنون بزرگوار :rose:

bvb

بی شعور هواوی رفته گرافیک چهار هسته ای انداخته خاک تو سرش درحد ۴۳۰ هست ولی عمرا به ۵۳۰ برسه

amir Narimnpour

😥 mali t880 mp4

HG

عالیه وای وقتی سامسونگ در پرچمدار سال قبل ۷۰۰۰۰ تا رو گرفت,اگر به استفاده از پردازنده خوش پایبند باشه و گرافیکش رو هم خودش توسعه بده S7 امتیازی بالاتر از ۹۵۰۰۰ خواهد داشت.

Dontbon

سامسونگ با اون بنچمارکش نتونسته درست Gta SanAndres رو اجرا کنه در ضمن بنچمارک ملاک مهمی واسه خرید گوشی نیست سامسونگ استاد تقلبیه :negative: باید سونی رو تحسین کرد که با پردازنده ی Snapdragon 810 امتیاز ۶۶ هزار رو با نسخه آزمایشی بدست آورد

محمد کردزنگنه

سلام دوست عزیز البته این بحث دیگه قدیمی شده ولی چیز که معلومه این که مشکل از خود بازیه و باید یه آپدیت برای رفع این باگ روی s6 دریافت کنه آخرین آپدیت این بازی مربوط به یکم فروردینه خدا شاهده من این بازی رو روی نوت ۴ با حداکثر تنظیمات اجرا کردم افت فریم دارم که با کاهش جزئیات بر طرف میشه (البته این مشکل افت فریم روی تمام گوشی های قبل از s810 هم وجود داره) اما باگ هایی که s6 داره رو ندارم خودتون بگید چطور روی گوشی های قبل از s6 به جز افت فریم مشکل دیگه ای وجود نداره ولی روی S6 که قویتره بازی دچار باگ شده غیر از این که باگ از خود بازیه؟

Mohammad M/A

امتیاز اسنپ ۸۲۰ هم حدود ۸۴ هزار اعلام شده.باید ببینیم نسل بعدی اگزینوس ها چه میکنن.البته تجربه نشون داده که همیشه اگزینوس ها حداقل از لحاظ بنچمارک بالاتر از دیگر سی پی یو ها هستن.
البته بازم همون تجربه نشون داده که در عمل اسنپ همیشه برتر بوده. 🙂
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/25661-huawei-new-kirin-950-83000-on-antutu

Dontbon

دقیقا

Ari khan

احیانا s810 تو این تجربه نبود؟؟؟یا اون جز اسنپدراگون محسوب نمیشه؟؟ :scratch: :negative:

amir Narimnpour

ب نظرم این ذهنیت ک اسنپ از اگزینوس بهتره ذهنیت درستی نیست
والا ۷۴۲۰ ک از ۸۱۰ بهتره
۵۴۳۳ هم والا از ۸۰۵ اگ بیشتر نبود کمترم نبود تازه ۶۴ بیتم بود

nimacr7

حیف این چیپست ک گرافیک ۴هسته ای داره همین کارو خراب میکنه

riofarina

صدر جدول و گوشیهای چینی تصاحب کردن!
این میزو همیشه اون بالاس!
چند سال دیگه همه میرن سراغ گوشیهای چینی، رشدشون سرسام آوره!

Jahandar

فقط اسمش ضایعه ! آدم یاد اون برند پنیر میفته که بخاطر اسمش فروشش در ایران ممنوع شد تا مجبور شدن اسمشو به kibi تغییر بدن ! :whistle:

Mr.MJ

یا خدا
یکی جلو هواوی رو بگیره :yahoo: :wacko:

Navid

از هر گونه پیشرفت شرکتهای چندش اور چینی بیزارم اینا انگلهای دنیای تکنلوژی ان با کپی کاری و سیاست کثیف الان مفت بفروش چند سال دیگه به قیمت خون چانگ چینگ چون دارن وارد نیشن و شرکتهای پیشرو و صاحب سبک مثل سونی سامسونگ الجی رو ور شکست میکنن مردم هم بخاطر چند دلار ارزون ار مشتری این بنجل الاتن

Jahandar

اتفاقا این سیاستیه که کره ایها در همهٔ صنایعشون در طی سالهای گذشته داشتند . از خودرو بگیر تا تلویزیون و یخچال و ماشین لباسشویی و موبایل و … در همهٔ صنایعشون قیمت محصولات رو کاهش دادند تا مشتری جذب کنند اما با حربهٔ کاهش کیفیت … همین خودروهاشون از خودروهای شرکتهای قدیمی ارزونتره اما آپشناش بیشتره ! موبایلهاشونم دقیقا همین سیاست درش دیده میشه . (البته جدیدا سامسونگ داره سعی میکنه ادای لوکس فروشها رو در بیاره!)
برای نمونه : یخچال دانمارکی دارم که بالای بیست ساله داره کار میکنه و طبقه های داخل درش آخ نگفته اما یخچال سامسونگ که خریدم بعد از یکی دو سال یکی از طبقه هاش ترک خورد و شکست . پلاستیک فوق العاده بی کیفیت … این رو در گوشیهای سامسونگ هم دیدم . در تبلتش هم که دستمه دارم کیفیت مزخرف بدنه که با وجود تمام مراقبت ها پر از خط و خش شد میبینم .
حالا چینی ها دارن همون سیاست کره ایها رو پی میگیرند . اگه چینی ها بدند ، پس کره ایها هم بد هستند و جای دفاع ندارند :bye:

milad7

علاقه مندان سونی ، فروشگاه تاج تهران گوشی z5 رو اماده فروش داره قیمت ۲۱۴۰ :bye:

master

اقای کردزنگنه در مورد اجرای بازی GTA san andreas روی گلکسی نوت ۴ باید بگم نسخه اسنپدراگون نوت ۴ با این بازی مشکل داره!
http://forum.xda-developers.com/note-4/help/gta-san-andreas-note-4-sd805-t2932965
ولی نسخه اگزینوس بازی رو کاملا روان و بدون لگ و مشکل اجرا میکنه(با ماکزیمم گرافیک و بدون افت فریم).
البته رزولوشن بازی باید روی ۵۰ درصد(۱۰۸۰p) نتظیم بشه و بقیه نتظیمات روی ماکزیمم باشه
ویدئو تست بازی نسخه اگزینوس
https://www.youtube.com/watch?v=27lxN_NkK8Y
و نسخه اسنپدراگون
https://www.youtube.com/watch?v=HQ4WgowL3Ls
————————
در جواب اقای Mohammad M/A
این حرف شما کاملا اشتباه هست و لینک های بالا همراه با توضیحات میتونه اشتباه بودن حرف شما رو اثبات کنه
توصیه می کنم این ویدئو رو هم ببینبد
https://www.youtube.com/watch?v=83Hkb3FAncc&feature=youtu.be&a=
بعد از اجرای چندین بنچمارک پشت سرهم فرد مقایسه کننده اعلام می کنه که نسخه اسنپدراگون گرمتر از نسخه اگزینوس شده و در طول انجام بنچمارکها کاهش کارایی نسخه اسنپدراگون کاملا مشخص بود در حالیکه نسخه اگزینوس پایداری بیشتری از خودش نشون داد.
بد نیست نظر سنجی اعضای XDA رو هم ببینید
http://forum.xda-developers.com/note-4/general/to-snapdragon-805-to-exynos-5433-t2868247

محمد کردزنگنه

سلام جناب master متاسفانه به اینترنت مناسبی دسترسی ندارم که بتونم ویدیوهای رو که زحمت کشیدید قرار دادید رو نگاه کنم سرعت اینترنتم در حد باز کردن صفحه هست ولی همونطور که نوشتم با حداکثر تنظیمات افت فریم و لگ دارم که با کاهش رزولوشن برطرف نمیشه و حتما باید کمی از جزئیات کم کنم این تجربه شخصیم بود چیپ گوشیم هم اگزینوسه فقط هم با این بازی مشکل ندارم با بازی world of tanks هم همین مشکلو دارم و اونو روی تنظیمات low انجام میدم تا بتونم با ۵۰ فریم بازی کنم البته بازی سنگینی هست و آنلاینه و از سرویس کاهش پینگ هم استفاده می کنم.

master

سلام
اشکالی نداره دوست عزیز
خودم هم گلکسی نوت ۴ نسخه اگزینوس رو دارم و موقع خرید هم امکان خرید هردو مدل رو داشتم و انتخاب این نسخه از روی تحقیق بوده (یکی از دوستان که با دلایل من قانع نشده بودن نسخه اسنپدارگون رو خریده بودن که بعد از مقایسه از انتخابشون پشیمون شدن!)
بهرحال ویدئو ها بیشتر بدرد کسانی میخورد که در مورد برتری نسخه های اگزینوسی ابهام داشتن.
بازی GTA san andreas رو با رام قبلی که ۴٫۴٫۴ بود تست کرده بودم و با روشی که بالا گفتم و تنظیمات ماکزیمم بدون افت فریم و لگ میتونستم بازی رو اجرا و تست کنم.
متاسفانه وقت نکردم با رام جدید (۵٫۰٫۱ یا ۵٫۱٫۱) تست کنم(و حوصله دانلود مجدد بازی رو هم ندارم!!) و اطلاعی از عملکرد بازی با رام جدید ندارم
شما با رام قبلی تست کردید یا ۵٫۱٫۱ ؟(ضعیفت ترین حالت برای ۵٫۰٫۱ بود فکر کنم)

محمد کردزنگنه

من روی ۵٫۱٫۱ تست کردم روی ۴٫۴٫۴ تست نکردم چون همون روز که خریدمش به ۵٫۰٫۱ آپدیت کردم البته بنچمارکم هم روی ۴٫۴٫۴ به ۵۰۰۰۰ رسیده بود ولی در ۵٫۰٫۱ تا ۴۴۰۰۰ اومد پایین و دوباره با ۵٫۱٫۱ به ۵۰۰۰۰ رسید روی ۵٫۱٫۱ احساس کردم کمی بهتر از ۵٫۰٫۱ شده.فقط یه سوال از نظر باتری نسخه اگزینوس شما بهتره یا اسنپ دوستتون؟

master

واقعیتش باتری رو تابحال تست نکردیم!
یعنی تابحال دقت نکرده بودم!(حتی بعد از یک سال استفاده نمی دونم عملکرد باتری دستگاه خودم چطور بوده!!)
تا جایی که یادم میاد معمولا گوشی رو هر دو روز یکبار شارژ می کردم(با استفاده عادی تقریبا شبیه تست GSM)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....