حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت فاکس‌کان با کاهش سود ۲۱ درصدی مواجه شده است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت فاکس‌کان که مونتاژکننده‌ی اصلی آیفون‌های اپل محسوب می‌شود، به‌تازگی گفته است که این شرکت، با کاهش ۳۱ درصدی در سود خالص سه‌ماهه دوم مواجه شده است؛ این کاهش ۳۱ درصدی در سود خالص شرکت فاکس‌کان به کاهش اخیر فروش آیفون نیز مربوط است. این شرکت، به سود خالص ۱۷.۷ میلیارد دلار جدید تایوان (۵۶۶ دلار) دست یافته که کمتر از انتظار ۲۳.۹ میلیارد دلار جدید تایوان تحلیلگران است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

تاثیر کاهش تقاضای آیفون بر روی تامین‌کنندگان، برای اولین بار زمانی که اعلام شد فاکس‌کان، پگاترون، شارپ، ژاپن دیسپلی و سونی با کاهش درآمد روبه‌رو شده‌اند، در ماه مِی دیده شد. اوایل هفته‌ی جاری، Financial Times گزارش داد که ‌ژاپن دیسپلی که بیش از نیمی از صفحه‌نمایش آیفون را تولید می‌کند، به دنبال حمایت مالی از صندوق حمایت دولت است. مدیرعامل این شرکت، Mitsuru Homma گفت که این شرکت بعد از گزارش یک ضرر سه‌ماهه ۱۱.۸ میلیارد یِنی (۱۱۵ میلیون دلار)، با کمبود سرمایه‌گذاری موقت مواجه شده است.

با این‌که Homma گفته است که کمبود سرمایه‌گذاری رفع شده است، FT گزارش داده که تحلیلگران به‌دلیل سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای ادامه به جذب سفارش‌ها از اپل، ناباور هستند. ژاپن دیسپلی به انجام سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در فناوری‌های جدید برای رقابت در برابر رقبای کره‌ای، یعنی سامسونگ دیسپلی و ال‌جی دیسپلی نیاز دارد.

این شرکت قصد دارد تا تولید انبوه پنل‌های OLED را در سال ۲۰۱۸ آغاز کند و به احتمال زیاد، اپل از صفحه‌نمایش‌های OLED در آیفون‌های جدید خود استفاده خواهد کرد. ژاپن دیسپلی امیدوار بود که تا قبل این‌که فاکس‌کان، اقدام به خرید شارپ کند، با این شرکت تولید صفحه‌نمایش ادغام شود.

[su_button url=”https://9to5mac.com/2016/08/12/foxconn-profits-japan-display-bailout/”]9to5mac[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

ببخشید مسولای عزیز ترنجی،خواستم بدونم کی میخواید یه فکری به حال این Error 504 بکنید!
معمولا توی پست هایی که کامنت ها زیاد میشه همچین اروری میده سایت ،بعضی وقتا هم که کل سایت اینجور میشه!

لطفا رسیدگی کنید خییلی وقته اینجور میشه.
با تشکر از زحمات شبانه روزیتون :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی