حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس آمار منتشر شده، رشد ویندوز ۱۰ در حال کاهش است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows، ٌٌWindowsPhone، اخبار

رشد ویندوز ۱۰ در حال کاهش است. با توجه به گزارش جدید از مرکز NetMarketShare، در اکتبر سال ۲۰۱۶ ویندوز ۱۰ فقط ۲۲٫۵۹ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. زمانی که پیشنهاد ارتقا رایگان برای کاربران ویندوز ۷ و ۸٫۱ در دسترس بود، سیستم عامل شاهد رشد قابل توجهی بود. با این وجود در طی چند ماه گذشته که پیشنهاد ارتقا رایگان دیگر دسترس نیست، رشد این سیستم عامل بسیار کم شده است.

ویندوز ۱۰ در ماه سپتامبر ۲۲٫۵۳ درصد از سهم بازار را در اختیار داشت. این بدان معناست که سیستم عامل در یک ماه گذشته فقط ۰٫۰۶ در صد از سهم بازار را به دست آورده است. جالب است بدانید که سهم ویندوز ۷ در ماه اکتبر در بازار از سهم ویندوز ۱۰ بیشتر است. ویندوز ۷ در ماه سپتامبر ۴۸٫۲۷ در صد از سهم بازار را تصاحب کرد اما در ماه اکتبر فقط ۰٫۱۱ درصد به سهم آن در بازار اضافه شد و در حال حاضر سهم این سیستم عامل در بازار به ۴۸٫۳۸ درصد می رسد.

windows-10-m

از سوی دیگر، ویندوز ۸٫۱ نیز میزان خوبی از سهم بازار را به دست آورد، ۰٫۵۷ درصد. سهم ویندوز ۸٫۱ در ماه سپتامبر در بازار، ۷٫۸۳ درصد بود اما اکنون ۸٫۴ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. در این میان وضعیت ویندوز XP بسیار نگران کننده است. ویندوز XP در ماه اکتبر میزان قابل توجهی از سهم خود در بازار را از دست داده است و به ۸٫۲۷ درصد رسیده است.

بد نیست بدانید که سیستم عامل های OS X 10.11، لینوکس و ویندوز ۸ به ترتیب دارای ۲٫۷۴، ۲٫۱۸ و ۲٫۱۷ درصد از سهم بازار می باشند.

کاربران ترنجی، نظر شما در مورد کاهش رشد ویندوز ۱۰ چیست؟ نظرات خود را با ما و کاربران ترنجی در میان بگذارید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://mspoweruser.com/windows-10s-growth-slows/”]mspoweruser[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین چاکری زاده