حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کارهایی ساده اما کاربردی برای طول عمر بهتر باتری آیفون ۶

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

پس از ارائه نسخه ۹٫۰٫۱ سیستم‌عامل ای او اس به نظر می‌رسد کاربرانی که به این نسخه به‌روزرسانی کرده‌اند از کم بودن عمر باتری دستگاهشان گله‌مند هستند. بله ممکن است مشکل در سیستم‌عامل و این نسخه از بروز رسانی باشد ولی گاهی می‌توان با رعایت برخی نکات ساده به عمر باتری دستگاهتان ساعاتی را اضافه کرد. در ادامه همراه باشید.


اگر شما هم از دسته کسانی هستید که از عمر کم باتری دستگاهتان همیشه کابل به‌دست هستید پس بهتر است برخی از این ترفندها را استفاده کنید. بهتر است بدانید این سیستم‌عامل برخی ویژگی‌های مفیدی را در اختیارتان گذاشته که بتوانید باتری دستگاهتان را مدیریت کنید. بدون شک یکی از اولین کارهایی که در این زمینه باید انجام دهید این است که اطلاع داشته باشید کدام نرم‌افزار در حال خالی کردن مخزن انرژی دستگاهتان است. برای اطلاع از این مورد می‌توانید به تنظیمات دستگاهتان رفته و بخش باتری را انتخاب کنید و با اندکی اسکرول به پایین و انتخاب بخش “Battery Usage” می‌توانید مچ نرم‌افزارهایی را که دور از دید شما در حال خالی کردن باتری دستگاهتان هستند را بگیرید.

شما می‌توانید موارد غیرضروری این نسخه را نیز غیرفعال کنید تا کمتر باتری دستگاهتان شما را تخت فشار قرار دهد. شاید این توصیه‌های ساده برای شما احمقانه به نظر برسد اما مطمئن باشید با خاموش کردن بلوتوث، قابلیت ایر دراپ، وای فای و برنامه‌های پس‌زمینه قطعاً انقلابی در مصرف باتری دستگاهتان مشاهده خواهید کرد. یادتان نرود زمانی که کارتان با نرم‌افزاری تمام شود آن را به‌طور کامل متوقف کنید زیرا برخی نرم‌افزارها باکار در پشت‌صحنه می‌توانند تبدیل به هیولایی برای باتری دستگاهتان بشوند. شما برای بستن نرم‌افزارهایی که در پس‌زمینه دستگاه مشغول بکار هستند می‌توانید با دو بار زدن بر دکمه خانه و سوایپ کردن آن‌ها به سمت بالا، اپلیکیشن های پشت صحنه را غیرفعال کنید و یا با رفتن به تنظیمات و انتخاب بخش General و سپس بخش Background App Refresh می‌توانید نرم افزارهایی که گاها در پشت‌صحنه مشغول به‌کار هستند و هیچ کارایی خاصی را برایتان ندارند غیرفعال کنید.

حال می‌رسیم به آخرین پیشنهاد و احتمالاً شلیک تیری در تاریکی. بله فعال کردن حالت low power mode این ویژگی را خود شرکت اپل برای بهبود عمر باتری دستگاهتان به‌صورت پیشفرض برایتان قرار داده است. اما نباید فراموش کنید که با فعال کردن این ویژگی عملکرد دستگاهتان نسبت به قبل کمی کاهش خواهد یافت.

[su_button url=”http://www.wired.com/2015/10/how-increase-iphone-battery-in-ios-9/” target=”blank” background=”#159f84″]wired[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mortal galaxy

میگم ایفونمو کلا خاموش کنم. اونجوری راحت تره. اصلا باتری مصرف نمیکنه دیگه.

mahyar Apple

من که از low power mode راضی ام ولی به شرطی که خودت هم نور صفحه نمایشو کم کنی 🙂 :bye:

1003

من واسم ابدیت اومده چندتا تو اب استور ولی هرچی میزنم رو ابدیت که ابدیت بشه نمیشه نتمم قویه مشکلی نداره میشه یکی راهنماییم کنه مشکلم برطرف بشه ممنون میشم

Ali

دوستان ورژن ios گوشی من ۸٫۴٫۱ هست اپ هایی مثل ۱password رو که آپدیت کردم و سازگار با ios 9 هستن دیگه نصب نمیشن. یعنی واقعا دیگه روی ۸٫۴٫۱ نصب نمیشن این نرم افزارها؟ الان برای telegram هم آپدیت اومده که سازگاری پیدا کرده با ios 9 اما آپدیت نکردم به همین دلیل که شاید نصب نشه.

mortal galaxy

بله دوست گلم. شما باید این نرم افزارها رو از تو گوشیتون دان کنید.
البته تلگرام نصب میشه.

تنها برنامه هایی که نصب نمیشن فعلا ١password و iMovie هستن.

md4956

دلیلش چیه ?؟ iMovie & 1password

نکته : ویرایش بعد از ۴ ساعت 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....